Nowe opakowania Browaru Amber
27 lip 2016 16:23

Browar Amber wprowadza na swoich produktach nowe etykiety. Celem zmiany jest uproszenie komunikacji i ułatwienie identyfikacji marki.
"Wraz z wprowadzeniem nowych etykiet rozpoczęliśmy etap oferowania naszych piw pod wspólną marką Browar Amber" – informuje Marek Skrętny, dyrektor marketingu producenta. Firma przyznaje, że dotychczasowa strategia wokół każdej marki piwa była budowana oddzielnie. Mowa o takich bestsellerach jak Koźlak, Piwo Żywe, Złote Lwy czy Pszeniczniak. – Każde nasze piwo posiada bardzo indywidualny charakter. Trudno było jednak budować serię stylów piwnych z widocznym oznaczeniem miejsca, w którym powstają. Bardzo nam zależy, by podmiot stojący za marką, był prawidłowo identyfikowany z producentem. To obecnie bardzo ważne dla konsumentów. W swojej ponad dwudziestoletniej historii mamy już spory dorobek browarniczy i chcemy ten fakt podkreślać" – dodaje Skrętny.
Wprowadzenie nowego designu zbiegło się z poszerzeniem dotychczasowej oferty. Po kilku miesiącach prób i testów w gamie produktowej pojawiło się nowe piwo APA (American Pale Ale). Kontynuacji doczekała się także limitowana seria „Po Godzinach” Browaru Amber, gdzie zadebiutował Apple Wheat - połączenie piwa pszenicznego i i tłoczonego soku z jabłek, który poddawany jest fermentacji razem z piwem.
Źródło: dlahandlu.pl

Info o cookies. Na zarządzanych przez nas stronach wykorzystujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka) czytaj więcej o cookies akceptujesz?