Polskie opakowania błyszczą w Berlinie
12 Dec 2024 08:30

Polski producent opakowań kartonowych, PAWI Packaging Poland Sp. z o.o. (Grupa PAWI), świętuje pierwsze zwycięstwo w prestiżowym konkursie European Carton Excellence Awards (ECEA) 2024. Firma znana z wysokiej jakości produktów i podejścia opartego na współpracy triumfowała w kategorii General Packaging - Virgin Fibre Award. Producent otrzymał wyróżnienie za innowacyjne i zrównoważone rozwiązanie opakowaniowe, opracowane we współpracy z Zeme Pharm.

Nagrodzone opakowanie firmy PAWI

PAWI Packaging Poland Sp. z o.o. we współpracy z Zeme Pharm i Billerud stworzyło luksusowe prezentowe opakowanie kosmetyczne dla SAMARITÉ / MAGIC KEY / Candy Set Divine Cream & Mini Supreme Cleanser 2023. Opakowanie jest wynikiem ścisłej współpracy pomiędzy Zeme Pharm i Pawi. Graficy i projektanci obu firm pracowali ramię w ramię od pomysłu do gotowego opakowania, aby wprowadzić produkt na rynek w jak najkrótszym czasie.

Ten wyrafinowany projekt, wyprodukowany przez PAWI Packaging Poland Sp. z o.o., charakteryzuje się miękkim w dotyku lakierem, złotym tłoczeniem na gorąco i dwustronnym nadrukiem CMYK/Pantone, co zwiększa atrakcyjność produktu na półce. Przemyślana konstrukcja zapewnia optymalne dopasowanie do produktów, umożliwiając efektywne przechowywanie i prezentację w handlu detalicznym. Zdefiniowany mechanizm otwierania zapewnia wyjątkowe wrażenia podczas rozpakowywania.

Zwycięstwo w konkursie ECEA podkreśla rosnące znaczenie firmy PAWI w polskim przemyśle opakowaniowym i jej zaangażowanie w tworzenie innowacyjnych, zrównoważonych i wysokiej jakości rozwiązań kartonowych.

(od prawej do lewej): Marek Wysocki, Małgorzata Sas, Winfried Muehling, Artur Szor

Artur Szor, Dyrektor Zarządzający PAWI Packaging Polska, powiedział: Nagroda ECEA potwierdza nasze zaangażowanie w pionierskie działania na rzecz przyszłości zrównoważonych opakowań. Naszym celem jest opracowywanie innowacyjnych rozwiązań kartonowych, które nie tylko chronią produkty, ale także minimalizują wpływ na środowisko. Przyjmując koncepcję obiegu zamkniętego i projektowania zorientowanego na użytkownika, dążymy do ustanowienia nowego standardu doskonałości opakowań.

Winfried Muehling, dyrektor ds. marketingu i komunikacji Pro Carton, skomentował: PAWI pokazało wyjątkową kreatywność, innowacyjność i zrównoważony rozwój polskiego przemysłu opakowań kartonowych. W tym roku podnieśli poprzeczkę, demonstrując niezwykłe zaangażowanie w przesuwanie granic projektowania i odpowiedzialności za środowisko. Byłem bardzo podekscytowany, gdy dowiedziałem się o ścisłej współpracy między Zeme Pharm i Pawi Packaging Polska. To doskonały przykład wspólnego rozwoju.

Opracowano na podstawie informacji firmy PAWI