Puszki od CANPACKw kampanii marki Specjal
8 Jul 2020 08:44

Specjal, największa regionalna marka piwa na Północy Polski, rozpoczęła kampanię wizerunkową, podkreślającą swój silny związek z regionem. Ważnym elementem kampanii „Wspieramy Nasz Region” jest odświeżenie szaty graficznej opakowań, w tym puszek aluminiowych, które nieprzerwanie od 20 lat dostarcza do Browaru w Elblągu należąca do Grupy CANPACK Fabryka Puszek Napojowych w Bydgoszczy.

„Jesteśmy dumni, że jako marka regionalna nie tylko warzymy nasze piwo w sercu regionu, ale - kiedy jest taka możliwość - wybieramy regionalne surowce i dostawców. Tym bardziej cieszymy się, że nasza współpraca z FPN Bydgoszcz trwa nieprzerwanie od niemal 20 lat” - podkreśla Barbara Rychel zarządzająca marką Specjal. „Specjal od lat towarzyszy mieszkańcom Północy, czerpiąc dumę ze swojego pochodzenia. Odświeżony projekt puszki jeszcze lepiej oddaje silną więź marki z miejscem, z którego pochodzi.”

„Jako firma o lokalnych korzeniach wsłuchujemy się i odpowiadamy na potrzeby lokalnych marek. Współpracujemy i wzrastamy razem z naszymi klientami” – powiedział Lesław Mika, Group Sales Director w Grupie CANPACK. „Browar w Elblągu był jednym z pierwszych klientów FPN Bydgoszcz. Od początku produkowaliśmy, i co najważniejsze nadal produkujemy puszki Specjala – teraz w nowej szacie graficznej” – dodaje.

Na nowej puszce Specjala znalazły się ikony informujące o regionalnym pochodzeniu marki: Browar z regionu, Słodownia z regionu, Jęczmień z regionu, Puszka z regionu, Drukarnia z regionu. Źródło: CANPACK