Z początkiem marca br. koncern International Paper ogłosił decyzję o zmianie wizerunku marki, aby dostosować ją do swej strategicznej wizji Budowania Lepszego IP poprzez zrównoważony, zyskowny wzrost i aktywne tworzenie wartości. Ponieważ w 2023 roku firma obchodzi 125. rocznicę istnienia, rebranding podkreśla trwałość International Paper, zrównoważony charakter jej misji oraz oraz zaangażowanie w tworzenie tego, co ważne dla przyszłości.
Nowy wizerunek jest zakorzeniony w dziedzictwie firmy opartym na bezpieczeństwie, etyce i gospodarności. Uosabia odświeżone poczucie celu, energii i optymizmu oraz oznacza kolejny kamień milowy w ewolucji International Paper.
IP spełnia współczesne zapotrzebowanie na odnawialne opakowania z włókien i celulozy, a jednocześnie skupia naszą uwagę na przyszłości - powiedział Mark Sutton, prezes zarządu i dyrektor naczelny International Paper. Rozpoczynając kolejne 125 lat koncentrujemy się na teraźniejszości oraz na tworzeniu tego, co nadejdzie, z myślą o naszych interesariuszach.
Nowy branding będzie wprowadzany na całym świecie począwszy od bieżącego miesiąca, z uwzględnieniem aktualizacji strony internetowej, która zostanie niedługo uruchomiona. Strona ma zapewnić klientom jeszcze lepszą obsługę i stanowić miejsce, w którym klienci będą mogli osobiście przekonać się o zaangażowaniu IP w kreowanie jednej z najlepszych, najbardziej zrównoważonych i odpowiedzialnych firm na świecie.
Opracowano na podstawie informacji firmy International Paper