Koncern Smurfit Kappa został nagrodzony w prestiżowym konkursie Superstar Awards podczas targów Viscom w Düsseldorfie. Jury konkursu doceniło innowacyjny display na produkty serii Rama do smażenia i pieczenia, stworzony wspólnie z firmą Unilever.
Do przygotowania nagrodzonego ekspozytora wykorzystano rewolucyjny proces Shelf Smart – narzędzie marketingowe przeznaczone do tworzenia opakowań gotowych na półkę i displayów, które kładzie główny nacisk na widoczność i pozytywny odbiór marki przez klientów. To właśnie te cele przyświecały firmie Unilever podczas tworzenia stojaka reklamowego.
Konstrukcja displaya, z produktami umieszczonymi w tle oraz dużą przestrzenią na reklamę, pozwala na dostrzeżenie produktów z daleka. To prosta struktura do szybkiego złożenia, która doskonale wpasowuje się w istniejące łańcuchy dostaw. Ekspozytor służy do promocji nowych produktów Rama w sieciach sklepowych w Niemczech, Austrii i Holandii.
Erik Bunge, dyrektor generalny Smurfit Kappa Benelux, komentuje: „Jesteśmy szczęśliwi ze zdobycia tej prestiżowej nagrody oraz z tego, że nasza praca z firmą Unilever nad ulokowaniem jej linii produktów do pieczenia i smażenia w sklepach została doceniona.”
Konkurs Superstar Awards jest organizowany corocznie podczas targów Viscom przy współpracy z wydawnictwem Display Publishing House. Jego celem jest zachęcanie do kreatywności wystawców wystawy i nagradzanie ich wysiłków na tym polu.
Na podstawie informacji firmy Smurfit Kappa opracował TK