Thimm wprowadza nową generację marki i kultury korporacyjnej
11 Jul 2023 13:09

Po przejęciu zarządzania firmą przez Korneliusa Thimma w ubiegłym roku i wprowadzeniu strategii „Thimm 2030” rodzinne przedsiębiorstwo Thimm aktualnie podejmuje kolejny krok, wprowadzając nową generację marki i kultury firmy jako symbol konsekwentnego rozwoju Thimm.

W czasie kilku ubiegłych miesięcy pracownicy zastanawiali się, co wyróżnia firmę Thimm - przewaga technologiczna, działania zgodne z duchem zrównoważonego rozwoju oraz bliska współpraca z klientem od zawsze są ważnymi filarami tożsamości firmy. Poświęcamy dużo czasu na dokładne zrozumienie naszych klientów, aby móc znaleźć dla nich najprostsze i najlepsze rozwiązanie. Stale skupiamy się przy tym na naszych klientach i dążymy do tego, aby coraz lepiej pakować ich produkty. To zawsze zapewnia dobre samopoczucie obu stronom - mówi Kornelius Thimm, dyrektor generalny firmy. Od teraz wyrażane jest to poprzez hasło „When simplicity feels good. It’s THIMM time”. Kornelius Thimm osobiście wyjaśnił pracownikom w każdym zakładzie, co to oznacza dla całego przedsiębiorstwa i każdego z nich z osobna.

Jako symbol dalszego rozwoju firmy wprowadzono nowe logo. Na polskim rynku firma działa pod marką Top-Thimm. Nowemu wizerunkowi marki dodatkowo towarzyszy nowa strona internetowa top-thimm.pl oraz przyciągająca uwagę kampania reklamowa, która z przymrużeniem oka podejmuje kwestie dotyczące rynku dóbr konsumpcyjnych, skupiając się na inteligentnych i zrównoważonych rozwiązaniach opakowaniowych. W długoterminowej perspektywie w ramach strategii rozwoju „Thimm 2030” firma planuje wykonanie kolejnych znaczących kroków służących rozwojowi.

Kornelius Thimm podsumowuje: Firma Thimm zasadniczo pozostaje wierna swoim korzeniom: jesteśmy rodzinnym przedsiębiorstwem z silną koncentracją na klientach. W przyszłości zadbamy o jeszcze większą prostotę i dlatego naszym hasłem od teraz jest: When simplicity feels good. It’s THIMM time!.

Opracowano na podstawie informacji firmy Thimm