Już 9 i 10 kwietnia w EXPO XXI w Warszawie odbędą się Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations. Blisko 200 wystawców i kilka tysięcy odwiedzających to liczby, które każdego roku rosną „w oczach”. Nic dziwnego, bowiem targi Packaging Innovations to więcej niż sama ekspozycja wystawiennicza; to dwa dni przepełnione wiedzą, spotkaniami, prezentacjami i konferencjami.
Nie jest tajemnicą, iż ładnie i ciekawie opakowany produkt wzbudzi większe zainteresowanie konsumenta. Uwagę na to zwracają już nie tylko producenci słodyczy, ale również warzyw, mięsa, nabiału, owoców czy przetworów. Na rynku firmy prześcigają się w nowych pomysłach, ponieważ konkurencja nie śpi. Z myślą o zmieniającej się świadomości nie tylko konsumentów, ale również producentów i dostawców powstały targi Packaging Innovations.
„Z dumą obserwujemy, iż targi z roku na rok budzą coraz większe zainteresowanie. Z całą pewnością w Polsce brakowało tego typu wydarzenia, które w jednym miejscu skupiałoby rodzime i zagraniczne firmy prezentujące nowości. Obserwując szybko zmieniające się trendy staramy się tak przygotowywać program towarzyszący targów, aby spełniał oczekiwania najbardziej wymagających gości” – mówi Katarzyna Banach, Kierownik Działu Organizacji Targów.
Nowością tegorocznej edycji będzie Strefa Safetypack. Koniec z niebezpiecznymi opakowaniami ! Podczas targów zaprezentowane zostaną rozwiązania, które chronić będą przed niepożądanym otwarciem lub utrudniać otwarcie danego produktu przez dzieci. Zaawansowane technologicznie opakowania z pewnością wzbudzą zainteresowanie szczególnie przedstawicieli branży spożywczej. Firmy prezentujące ofertę podpowiedzą, w jaki sposób można chronić produkty rolno-spożywcze tak, aby zachowane były wszelkie normy higieny, a produkt nie uległ zepsuciu.
Tym, co wyróżnia Targi Packaging Innovations, jest Program Innowacja. Firmy, które zgłaszają udział w targach, mogą również zgłosić dany produkt lub rozwiązanie do programu. Warunkiem jest nowatorskie wykorzystanie materiałów lub ich zastosowanie. Stoiska z innowacyjnymi rozwiązaniami zostaną specjalnie oznaczone, co ułatwi ich lokalizację na mapie hali.
Oprócz praktyki na targach nie zabraknie również merytorycznego wsparcia. Zachęcamy do udziału w seminariach learnShops, które są bezpłatne dla wszystkich uczestników targów. Prezentacje poprowadzą cenieni prelegenci z Polski i zagranicy. Na uwagę zasługują również warsztaty „Jak opakowań brandy?”, podczas których dowiedzą się Państwo, w jaki sposób opakowanie pozycjonuje produkt i markę. Warsztaty organizowane są we współpracy z Wydawnictwem Polski Drukarz Sp. z o.o., wydawcą miesięcznika „Świat DRUKU”.
Na koniec warto wspomnieć o Strefie Studenta. To właśnie tu spotkacie Państwo młodych, ambitnych i pełnych energii studentów, którzy już niedługo zasilą rynek pracy. Być może to właśnie Wy jako pierwsi zapoznacie się z ich portfolio i tym samym wyprzedzicie konkurencję, rozpoczynając owocną współpracę. Warto podkreślić, iż wiele opakowań prezentowanych w Strefie Studenta to ciekawe rozwiązania dla branży spożywczej i FMCG.
Zachęcamy do rejestracji na targi, która umożliwia bezpłatny wstęp. Szczegóły na www.packaginginnovations.pl
Organizator:
easyFairs Sp. z o.o./Targi w Krakowie Sp. z o.o.
Tel. +48 12 651 95 20
www.targi.krakow.pl
Kontakt:
Katarzyna Gościańska
Specjalista ds. Marketingu
Tel. +48 12 651 95 23
Tel.kom. +48 510 134 219
e-mail: goscianska@targi.krakow.pl
Źródło: easyFairs