Firma Eviosys poszerza ofertę produktów zaprojektowanych w celu zwiększenia inkluzywności i dostępności ekologicznych opakowań metalowych o nową nakrętkę Orbit o średnicy 66 mm.
Dla Eviosys, międzynarodowego giganta w branży opakowań, dzień 9 września 2024 r. staje się kamieniem milowym w rozwoju ekologicznych opakowań za sprawą prezentacji ostatniej nowości o średnicy 66 mm w rewolucyjnej gamie nakrętek Orbit.
Firma Eviosys zdaje sobie sprawę nie tylko z ciągle powiększającej się wśród klientów świadomości zalet opakowań metalowych, ale także z rosnącego zapotrzebowania na inkluzywne opakowania na światowym rynku żywności. Jej ostatnie badanie pokazuje, że 82% klientów często miewa problemy z otwarciem metalowych zakrętek tradycyjnych, szklanych słoików. W szczególności przyczyną jest to, że wraz z gwałtownym starzeniem się ludności Europy rośnie popyt na łatwo dostępne produkty.
Odpowiedź Eviosys jest prosta. Wykorzystana w Orbit opatentowana technologia zakrętek przedefiniowała otwieranie słoików, kładąc nacisk na łatwość i inkluzywność bez uszczerbku dla zrównoważonego rozwoju. Zewnętrzny pierścień, zaprojektowany tak, aby każdy mógł go otworzyć bez wysiłku, pełni też rolę amortyzatora, który chroni uszczelkę. Dzięki temu Orbit wymaga tylko lekkiego nacisku w celu poluzowania pierścienia, uniesienia wewnętrznego krążka, zwolnienia uszczelki i otwarcia pokrywki. Od czasu swojego debiutu w roku 2010, gdy wprowadzono pierwszy produkt, zakrętki Orbit zmieniły zasady gry dzięki dwukrotnie łatwiejszemu dostępowi przy jednoczesnej konsolidacji konserwowania żywności. Od tamtej pory Orbit odnotowuje niespotykany wzrost, ponieważ konsumenci największą wagę przykładają do łatwości i skuteczności, co prowadzi do rozwoju gamy produktów.
Orbit potwierdza, że jest czynnikiem zwiększającym lojalność konsumentów od czasu swojego powstania — szeroko zakrojone badanie rynku przeprowadzone przez Eviosys wspólnie z Uniwersytetem w Sheffield pokazało, że 55% konsumentów rozważyłoby zmianę marki, aby móc korzystać z Orbit. Dzisiaj Eviosys jeszcze bardziej podnosi poziom akceptacji produktu dzięki nowej zakrętce o średnicy 66 mm, w najbardziej popularnym na rynku rozmiarze.
Ułatwiając zmianę klientom, Orbit nie wymaga instalowania nowych linii produkcyjnych ani wykorzystania specjalistycznych słoików. Tę wyjątkową zakrętkę można dopasować do większości słoików, co pozwala klientom poprawić zrównoważony charakter i inkluzywność ich własnych linii produktowych, a także przeciwdziałać marnotrawieniu żywności przez wydłużenie okresu trwałości i ochronę słoików przed uszkodzeniem w transporcie.
Po wielkim sukcesie w wielu państwach Europy, takich jak Hiszpania, Francja, Holandia czy kraje skandynawskie, klienci, w tym Cidacos i D’aucy, wielokrotnie chwalili łatwość i wygodę obsługi Orbit i zwiększyli lojalność konsumentów. Wraz z rozszerzaniem swojej oferty Orbit stanowi coraz bardziej atrakcyjną opcję dla marek, które chcą się wyróżnić na tle konkurencji i poszerzyć swoją bazę konsumentów.
Laetitia Durafour, dyrektorka ds. marketingu w firmie Eviosys, zapewniła: Wiemy, że konsumenci czasami unikają kupowania produktów z powodu problemów z poruszaniem się. Ludzie w każdym wieku męczą się, otwierając słoiki, i właśnie ten problem chcieliśmy rozwiązać. W przypadku Orbit wsłuchaliśmy się w to, co martwi konsumentów, i zrobiliśmy duży krok naprzód w dziedzinie dostępności opakowań. Poszerzając ofertę, podtrzymujemy nasze zobowiązanie do pozytywnego wpływania na życie wszystkich ludzi; zwiększając łatwość i skuteczność zarówno dla klientów, jak i ich użytkowników końcowych.
Opracowano na podstawie informacji firmy Eviosys