Zapraszamy do lektury grudniowego numeru miesięcznika „Opakowanie”! Święta to tradycyjnie czas obdarowywania się prezentami, a te – jak wiadomo – powinny być ładnie zapakowane, co generuje zwiększony popyt na opakowania. Co by się nie działo – pandemia, wojna, kryzys energetyczny – dzięki konsumentom nasza branża się obroni.
Potwierdzają to dobitnie wyniki wyjątkowego, bo podwójnego, raportu „Rynek poligraficzny i opakowań z nadrukiem w Polsce”, który niedawno ukazał się na rynku, a którego zwięzłe podsumowanie przeczytają Państwo na naszych łamach. Albo losy drukarni Murugumbel, która – po trosze zrządzeniem losu, łutu szczęścia i intuicji właścicieli – tuż przed wybuchem pandemii poczyniła kosztowne inwestycje w maszyny do produkcji opakowań, zdywersyfikowała profil działalności i śpiewająco poradziła sobie z problemami dotykającymi polskie firmy w ostatnich trzech latach.
Czytajcie Państwo cały grudniowy numer jak jedną wielką historię sukcesu branży, która „kryzysom się nie kłania”. I na koniec mijającego, 2022 r., życzmy sobie wszyscy, by w Nowym Roku nie było gorzej!