Pojemniki UniPak wchodzą przebojem na rynek słodyczy
18 Feb 2016 12:34

Al Wefag, lider rynku słodyczy w Arabii Saudyjskiej, wprowadził swoją serię żelków Borgat w pojemnikach UniPak o dwóch wielkościach dostarczanych przez RPC Superfos. Firma kierowała się szczególnie takimi zaletami pojemników jak większa powierzchnia na ekspozycję marki, bardziej wyrazisty wygląd i lepsze wykończenie w porównaniu ze stosowanym wcześniej opakowaniem.

Do słodyczy tej marki wybrane zostało kwadratowe opakowanie 89x89 mm oraz kwadratowe opakowanie rodzinne 129x129 mm z uchwytem. Wygodne pojemniki polipropylenowe formowane wtryskowo i wyposażone w zabezpieczenie przed naruszeniem, zamykane przezroczystą pokrywką zapewniającą dobrą widoczność zawartości, wzmacniają wizerunek produktu wysokiej jakości w punktach sprzedaży.

Słodycze Borgat, przeznaczone zarówno dla dzieci, jak i dla dorosłych, są bardzo popularne, a nowe opakowanie z pewnością jeszcze zwiększy tę popularność. Według Julesa Anga, dyrektora ds. marketingu w Al Wefag, informacje zwrotne od dystrybutorów są zachęcające, a opakowanie odzwierciedla jakość zawartego w nim produktu:

„Nasze słodycze są bardzo wysokiej jakości, a w nowym opakowaniu znaleźliśmy wspaniałego ambasadora dla naszych żelkowych cukierków. Opakowanie to pierwsza rzecz, którą widzi konsument, i dlatego jego wygląd jest tak ważny, a pojemniki UniPak reprezentują nasze standardy jakości w najlepszy możliwy sposób”.

Atrakcyjną stroną pojemników UniPak była dla Al Wefag powierzchnia na zdobienia, która umożliwia prezentację marki w niezwykle wyrazisty, przyciągający oko sposób, z wykorzystaniem zdjęcia rodziny produktów różnej wielkości i kształtu.

„Jesteśmy tak zadowoleni z rezultatu, że czujemy się zmotywowani do dalszego ulepszenia naszych opakowań i zastąpienia dotychczasowych rozwiązań nowymi propozycjami RPC Superfos” – powiedział na koniec Jules Ang. „Oprócz tego w ciągu całego procesu czuliśmy się bardzo dobrze traktowani przez ich uczynny i elastyczny zespół”.

Źródło: RPC