Wśród 120 wystawców zakończonych niedawno targów Poligrafia w Poznaniu tradycyjnie znalazła się firma Introzap – wyłączny dystrybutor marki Kolbus w naszym kraju. Jej stoisko licznie odwiedzali obecni i potencjalni klienci, przede wszystkim reprezentujący drukarnie dziełowe i opakowaniowe. Podczas targów przedstawiciele firmy odbyli wiele rozmów handlowych, które mają zaowocować kolejnymi wdrożeniami rozwiązań marki Kolbus w naszym kraju.
Mówi Jolanta Szafranek, zajmująca się marketingiem w firmie Introzap: „Poznańskie targi to dla nas tradycyjne miejsce spotkań z użytkownikami, oferowanych przez Introzap rozwiązań. W tym roku – wbrew opiniom wielu malkontentów i osób wątpiących w sens ich organizowania – odwiedzili nas wszyscy kluczowi klienci z segmentu produkcji dziełowej. Nie zabrakło również przedstawicieli drukarń opakowaniowych, z myślą o których Kolbus od niedawna posiada w swojej ofercie dedykowaną linię produkcyjną. Co więcej, spotkania miały w dużej mierze handlowy charakter. Mamy nadzieję, że w znaczący sposób przybliżyły one nas do sfinalizowania kilku ważnych projektów”.
Na stoisku firmy Introzap dostępne były zarówno pełne informacje na temat jej oferty handlowej, jak też próbki produktów zrealizowanych z udziałem urządzeń Kolbus – książek w oprawie miękkiej i twardej oraz luksusowych opakowań. Mówi Jolanta Szafranek: „Była to kolejna – po targach Taropak – okazja do promocji stworzonej przez Kolbus linii do produkcji opakowań. O ile bowiem nasz niemiecki partner jest powszechnie znany na rynku dziełowym, o tyle czeka nas wiąż dużo pracy, by dotrzeć z odpowiednim przekazem do drukarń opakowaniowych. Cieszymy się, że choć częściowo udało nam się to zrealizować na poznańskiej wystawie”.
Jak podkreśla Jolanta Szafranek, poza obecnymi i potencjalnymi klientami stoisko firmy Introzap licznie odwiedzali także przedstawiciele szkół i uczelni poligraficznych, m.in. Zespołu Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach oraz Zakładu Technologii Poligraficznych Instytutu Mechaniki i Poligrafii Politechniki Warszawskiej. „Pomimo faktu, że tegoroczna Poligrafia była mniejsza niż w poprzednich latach, możemy śmiało uznać ją za targi dla nas udane, zarówno pod względem komercyjnym, jak i towarzyskim” – podsumowuje Jolanta Szafranek.
Źródło: Introzap