Polskie Młyny odświeżają swój wizerunek
18 Aug 2014 11:38

Firma Polskie Młyny SA na początku sierpnia tego roku wprowadziła nowe logo oraz identyfikację wizualną. Dzięki temu spółka chce lepiej się pozycjonować jako marka z tradycjami i podkreślać wartości ważne w funkcjonowaniu firmy. Nowe logo już w tym miesiącu trafiło na pierwsze opakowania mąk produkowanych przez Polskie Młyny. Sukcesywnie będzie wprowadzane również na kolejne produkty. Odświeżenie wizerunku firmy wiąże się także z ujednoliceniem wszystkich materiałów wykorzystywanych w kontaktach z klientami i innymi podmiotami.
Polskie Młyny to wg Nielsena największy markowy producent mąki w Polsce. Mąka Szymanowska jest najczęściej wybieraną paczkowaną mąką pszenną w naszym kraju. Najstarszy młyn, w Nakle, pracuje nieprzerwanie od 1904 roku. Podobnym doświadczeniem mogą pochwalić się również młyny Szymanów i Kluczbork.
Źródło: portalspozywczy.pl