Popularność IML rośnie
20 Nov 2014 10:05

Wychodząc naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu rynkowemu na ekonomiczne opakowania, które potrafią wyróżnić markę i stwarzać silny efekt w punkcie sprzedaży, przedsiębiorstwo RPC Bramlage wzbogaciło swój standardowy asortyment o serię wysokiej jakości pojemników z pokrywkami etykietowanych w formie (IML) do miksów i margaryn.

Nowa seria obejmuje cztery wielkości od 250 g do 1 kg. Dla maksymalnej elastyczności na liniach napełniających opakowania 250 g, 400 g i 500 g zamykane są tą samą pokrywką, dzięki czemu są w pełni wymienne.

Pojemniki są formowane wtryskowo z polipropylenu, a etykietowanie w formie pozwala na tworzenie wielobarwnych i złożonych zdobień, które pokrywają całą powierzchnię opakowania. Efektem jest wykończenie i bogactwo szczegółów na poziomie, którego nie dałoby się uzyskać w technologii drukowania na opakowaniu w celu stworzenia wizerunku wysokiej jakości i efektywnego znakowania marki.

Etykiety dostępne są także w wersji metalicznej lub z barierą zapobiegającą dostępowi tlenu.

„W miarę jak rynki stają się bardziej konkurencyjne, widzimy wśród producentów miksów, a szczególnie tłuszczów żółtych, rosnące zainteresowanie zdobieniami wysokiej jakości z myślą o zwróceniu uwagi konsumentów w punktach sprzedaży oraz zdobyciu i utrzymaniu ich lojalności” – stwierdził Peter Van Dyck, dyrektor handlowy w RPC Bramlage. „IML odpowiada idealnie tym wymaganiom, a elastyczność tej linii opakowań pozwala producentom szybko reagować na zmiany w zapotrzebowaniu rynku”.

Źródło: Grupa RPC