Zakład produkcyjny Graphic Packaging International (Graphic Packaging) w Poznaniu otrzymał prestiżową nagrodę Grooming Excellence Award przyznawaną przez Procter and Gamble (P&G) za „ponadstandardowe działania w zakresie tworzenia wartości dla biznesu”.
Wręczona poznańskiemu zespołowi na początku listopada nagroda jest wyrazem uznania dla sukcesu i siły firmy jako strategicznego dostawcy rozwiązań z zakresu opakowań dla produktów pielęgnacyjnych P&G. Dla P&G wydarzenie Grooming Excellence Awards jest okazją do uhonorowania najlepszych partnerów i integralnych członków ekosystemu dostaw. Laureaci wybierani są z grona ponad 50 tys. partnerów biznesowych.
Svetlana Kurianova, Szefowa Działu Sprzedaży Beauty w Graphic Packaging. powiedziała: To znakomite wyróżnienie dla poznańskiego zespołu. Z firmą P&G współpracujemy od ponad 25 lat, tworząc wyjątkowe, przyciągające wzrok opakowania dla jej produktów pielęgnacyjnych. Sukces tej współpracy zawdzięczamy naszym zdolnościom budowania bliskich relacji z klientami oraz dokładnemu poznaniu i rozumieniu ich potrzeb w zakresie opakowań, przy jednoczesnym wykorzystaniu naszej wiedzy w obszarze innowacji opakowań poprzez nieustanne przesuwanie granic tego, co wydaje się być możliwe.
Co więcej, jesteśmy zaangażowani w tworzenie i wspieranie elastycznych, niezawodnych i stabilnych łańcuchów dostaw, które zapewniają większą wydajność i bezproblemowy przebieg wspólnych działań biznesowych, co dzisiaj jest szczególnie istotne.
Pierwszych partnerów biznesowych firma P&G wyróżniła w 2008 roku, kiedy to zainicjowała tzw. Performance Development Process (PDP) dla swoich zewnętrznych kontrahentów. Program ten został stworzony po to, aby definiować, mierzyć i wspólnie poprawiać efektywność działania partnerów w celu przekraczania oczekiwań biznesowych i wzmocnienia relacji. Grooming Excellence Award jest częścią przyznawanej przez P&G nagrody External Business Partner of the Year.
Opracowano na podstawie informacji firmy Graphic Packaging