Kiedy czeski browar Pilznensky Prazdroj stworzył swoje najbardziej goryczkowe piwo Radegast Ratar, poprosił CANPACK o wyprodukowanie opakowania, które będzie współgrało z tą wyjątkową marką. Pełny, mocno goryczkowy smak piwa to zasługa wysokiej jakości chmielu Polaris, z którego zostało stworzone. Aby podkreślić ten niezwykły składnik CANPACK zaproponował wykorzystanie tekstury z efektem Matt Tactile. Dzięki użyciu efektu Matt Tactile uzyskano unikalną mieszankę tekstur o szorstkim i matowym wykończeniu, podkreślającą wyeksponowany na puszce chmiel.
W czasach, gdy wielbiciele piwa mają wybór tak szeroki, jak nigdy wcześniej, dobrze zaprojektowane opakowanie jest kluczowe dla osiągnięcia rynkowego sukcesu. W produkcji opakowania dla Radegast Ratar użyliśmy efektu Matt Tactile, dzięki czemu już w momencie wzięcia puszki do ręki, jeszcze przed posmakowaniem piwa, konsumenci mają szansę poczuć wyjątkowy chmielowy charakter piwa Radegast Ratar – podkreśla Stephen McAneny, dyrektor handlowy w CANPACK.
Segment konsumentów poszukujących w smaku piwa mocniej goryczki rośnie, a zarówno wygląd, jak i tekstura puszki podkreślają jakość chmielu użytego w naszym piwie. Wykorzystanie efektu Matt Tactile na nadruku chmielu sprawia, że nasze puszki są tak unikatowe jak piwo w środku. Współpraca z Grupą CANPACK pozwoliła nam podkreślić chmielową goryczkę jako główny czynnik wyróżniający naszą markę i to, co reprezentuje – mówi Marek Grabovsky, brand manager marki Radegast.
Opracowano na podstawie informacji Grupy CANPACK