Puszki od CANPACK w kampanii Pivovarna Laško
9 Feb 2022 15:10

W ramach uczczenia Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pekinie słoweński browar Pivovarna Laško Union zainicjował wyjątkową kampanię dla swojej marki Laško. Projekt ma na celu podkreślenie postępującego globalnego ocieplenia i jego potencjalnie katastrofalnego wpływu na kolejne edycje zimowych igrzysk olimpijskich.

W ramach inicjatywy ze słoweńskiej stolicy Ljubljany do Pekinu udała się specjalna delegacja. Przywiozła do Wioski Olimpijskiej małą część lodowca Triglav, symbolu narodowego Słowenii, który - na potrzeby kampanii - stał się symbolem topniejących gór lodowych na całym świecie.

Aby wzmocnić przekaz kampanii słoweński browar wprowadził na rynek limitowaną edycję puszek dla swojego piwa Laško, współgrających z tematem wyprawy i Igrzysk Olimpijskich. Jak wyjaśnia Urban Kramberger, Senior Brand Manager, Pivovarna Laško Union:

Puszki to opakowania o dużym potencjale komunikacyjnym, które dzięki odpowiedniej litografii mogą opowiedzieć każdą historię marki. W Pivovarna Laško Union w pełni wykorzystujemy ten potencjał. Konsumenci coraz bardziej angażują się w kwestie związane z klimatem, dlatego niezwykle ważna jest dla nas możliwość włączenia się w ten trend i edukowanie poprzez nasze opakowania.

Jako zaufany partner browaru Pivovarna Laško Union CANPACK otrzymał zadanie produkcji puszek do tego projektu. Dzięki umieszczeniu interaktywnego kodu QR na puszkach limitowanej edycji konsumenci mogą dowiedzieć się więcej o kampanii.

CANPACK wspiera Pivovarna Laško Union w misji ochrony lodowców, produkując i dostarczając puszki, czyli ekologiczne opakowania, które można poddawać recyklingowi w nieskończoność - wyjaśnia Stephen McAneny, dyrektor ds. handlowych w CANPACK. Zastosowany na puszkach efekt Hi-Res pozwala uchwycić wszystkie szczegóły pięknego projektu, z kolei efekt Thermo wskazuje odpowiednią temperaturę do spożycia i dodaje puszce zaskakujący i angażujący akcent.

Dla nas jako części społeczeństwa niezwykle istotne jest, aby walczyć z globalnym ociepleniem

i pełnić rolę ambasadorów działających na rzecz środowiska. Cieszymy się, że dzięki naszym opakowaniom możemy wspierać skuteczność kampanii, która nawołuje do poszanowania naszej planety - dodał.

Grupa CANPACK konsekwentnie angażuje się w kwestie zrównoważonego rozwoju. Niedawno firma podjęła nowe, ambitne zobowiązanie w tym zakresie. Do końca 2022 r. wszystkie należące do niej zakłady będą zasilane w 100% odnawialną energią elektryczną (tam, gdzie będzie taka możliwość).

Opracowano na podstawie informacji firmy CANPACK