Ledo, największy producent lodów w Chorwacji, zbiera owoce udanego projektu, w ramach którego stworzył specjalne opakowanie wspólnie z przedsiębiorstwem RPC Superfos Balkan. Dzięki pysznemu smakowi i unikatowemu opakowaniu łatwo rozpoznawalne lody Quattro rodzinnej firmy Ledo często trafiają do koszyka z zakupami w całej Chorwacji, Bośni i Hercegowinie oraz w Serbii.
Lody sprzedawane są w stylowym opakowaniu z przezroczystego plastiku, na którym oznaczone są cztery kuszące smaki: migdałowy, mandarynkowy, lawendowy i śmietankowo-karmelowy. Wszystkie wersje smakowe są pięknie ozdobione wierzchnią warstwą i polewą, a opakowanie musi być przezroczyste, aby zawartość była wyraźnie widoczna w zamrażarkach w supermarkecie.
Przezroczyste opakowanie do lodów Quattro zostało stworzone specjalnie dla chorwackiej firmy Ledo i jej spółki zależnej Frikom w Serbii. Obie firmy są liderami rynku produkcji lodów i dystrybucji mrożonek w swoich krajach.
Firma Ledo, której zależało na specjalnym opakowaniu do lodów Quattro, zwróciła się do przedsiębiorstwa RPC Superfos Balkan, czołowego dostawcy opakowań formowanych wtryskowo w tym regionie.
Dysponując własną formiernią i wysoko wyspecjalizowanym zespołem, firma RPC Superfos Balkan spełniła wymagania Ledo w zakresie kreatywnych rozwiązań. Tomislav Kitonic, dyrektor zarządzający Ledo, mówi: „Nasz zespół marketingowy współpracował ściśle z RPC Superfos Balkanem, aby stworzyć i wyprodukować całkowicie nowe i niezwykłe opakowanie. Na etapie projektowania i produkcji przedsiębiorstwo RPC Superfos Balkan wykazało się ogromną kreatywnością i elastycznością – każde nasze życzenie związanie z opakowaniem było dla nich wykonalne. Opakowanie to bez wątpienia zwiększa wartość naszej marki”.
Opakowanie dostępne jest w dwóch wielkościach, 1650 ml i 900 ml, i ma zaokrąglone narożniki oraz pokrywkę, która łatwo się otwiera i zamyka. Lody w czterech smakach są gotowe do podania na stół prosto z zamrażarki, a kształt opakowania umożliwia efektywne przechowywanie i łatwy transport.
Ledo jest już marką znaną w każdym gospodarstwie domowym, a seria Quattro jeszcze bardziej wzmacnia pozycję rynkową firmy. „Wspólnie z przedsiębiorstwem RPC Superfos Balkan stworzyliśmy opakowanie do lodów, które mocno się wyróżnia. Każdy tutaj zna Quattro – także dzięki opakowaniu – a popularność tej serii znajduje swoje odbicie między innymi w wynikach sprzedaży” – podsumował Tomislav Kitonic.
RPC Superfos Balkan, z siedzibą w Bośni i Hercegowinie, wszedł do pionu RPC Superfos w grudniu 2013 r. Przedsiębiorstwo otworzyło niedawno nowy zakład produkcyjny wyposażony w najnowszą technologię.
Źródło: Grupa RPC