(R)ewolucyjny worek na wino zbiera kolejne nagrody
1 Dec 2015 13:52

2015 r. był dla firmy Reverse Innovation czasem odbierania kolejnych hołdów za niezwykły projekt, jakim jest Wine Pouch (R)evolution. To innowacyjne elastyczne opakowanie na wino stworzone przez agencję zajmującą się kreowaniem marek i wzornictwem produktów, która mieści się w Mediolanie i Amsterdamie. W 2015 r. zdobyło ono trzy niezwykle prestiżowe nagrody, dodając je do listy pięciu przyznanych rok wcześniej.

W listopadzie br. zespół pracowników agencji zjawił się w Berlinie, by odebrać cenioną Red Dot Communication Design Award. Dwa miesiące wcześniej, we wrześniu, został laureatem prestiżowego konkursu Pentawards odbywającego się w Londynie. To nie wszystko: podczas wystawy Ambiente, która odbędzie się we Frankfurcie w lutym 2016 r., Reverse Innovation otrzyma jeszcze nagrodę German Design Award za ten sam projekt.

W 2014 r. Wine Pouch (R)evolution uzyskał nagrody przyznane przez: The Dieline, Chicago Athenaeum Museum (Good Design Award), FAB, How Design oraz A Design. Jakiż niezwykły projekt jest wart takiego uznania? Celem wspomnianego opakowania jest zmiana wizerunku win sprzedawanych w torebkach lub opakowaniach typu „bag in box”, traktowanych powszechnie jako tanie i słabej jakości. Wystylizowane, eleganckie opakowanie Wine Pouch (R)evolution jest skierowane do wymagającego klienta, zaś w swej formie wizualnej (opatentowanej) stanowi nową, wyrafinowaną i inteligentną interpretację klasycznej butelki wina „Bordeaux”.

Na podstawie informacji serwisu packagingeurope.com opracował TK