Będą one otwarte dla klientów i wszystkich zainteresowanych bez przerwy 24 godziny na dobę przez 365 dni – organizując pierwsze własne wirtualne targi firma SÜDPACK wytycza nowe ścieżki komunikacji z klientami. Bez konieczności przestrzegania obostrzeń związanych z pandemią koronawirusa oraz zwyczajowych godzin otwarcia producent folii prezentuje najnowsze produkty i dostarcza informacji dotyczących bogatego portfolio ekologicznych rozwiązań. Różnorodną, na bieżąco aktualizowaną i poszerzaną ofertę uzupełniają ciekawe wykłady, prezentacje oraz aktualne informacje dotyczące firmy.
Są one wykorzystywane do networkingu twarzą w twarz, jako platforma informacyjna, a także służą do osobistej wymiany wiedzy i doświadczeń – jednak w dobie koronawirusa imprezy oparte na fizycznym udziale uczestników są praktycznie niemożliwe. Aby mimo to dać klientom i osobom zainteresowanym możliwość uzyskania kompletnych czy nawet bardzo konkretnych informacji oraz nawiązania kontaktu, na koniec czerwca ruszają pierwsze firmowe targi SÜDPACK w formacie cyfrowym.
W centrum uwagi: ekologiczne rozwiązania w zakresie opakowań
Szczególny nacisk położony jest na ekologiczne innowacje produktowe. Firma SÜDPACK, jako jeden z pierwszych dostawców, wcześnie postawiła na rozwój wyjątkowo ekologicznych koncepcji, które przy minimalnych nakładach materiałowych oferują tę samą funkcjonalność i niezmiennie wysoką ochronę produktu. W ramach ekologicznej ofensywy producent folii skoncentrował się na czterech obszarach działania: przydatności do recyklingu i zwiększeniu udziału recyklatu, redukcji ilości materiału, foliach z surowców odnawialnych oraz gospodarce o obiegu zamkniętym. Klienci z branży spożywczej, sektora wyrobów nieżywnościowych oraz przemysłu medycznego mogą obecnie wybierać z bogatej palety obejmującej wszystkie cztery obszary, która spełnia nie tylko aktualne wymagania, ale może także sprostać wymogom przyszłości.
Bogate doświadczenie w zakresie druku na folii
Odwiedzający targi mogą także poznać arkana druku na foliach. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w zakresie rotograwiury, fleksodruku oraz druku cyfrowego firma SÜDPACK należy do grona wiodących dostawców na rynku. Specjaliści posiadający doświadczenie w branży udzielają porad w zakresie doboru właściwej technologii druku i materiałów, a także oferują z jednego źródła wszystko, co jest potrzebne do osiągnięcia wyjątkowego efektu – od pierwszego pomysłu do uszlachetniania, kaszerowania i konfekcjonowania.
Zwinnie, innowacyjnie i odpowiedzialnie
Także w przypadku obecności firmy SÜDPACK na wirtualnych targach nie mogło zabraknąć informacji o grupie SÜDPACK oraz jej aktualnych projektach. Przedstawione są poszczególne jednostki biznesowe, a także zakłady w kraju i za granicą. Kolejnym zagadnieniem, na które położono nacisk podczas targów, są zasady zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialność społeczna przedsiębiorstwa (Sustainability & CSR). Jako przywiązane do tradycji, rodzinne przedsiębiorstwo firma SÜDPACK jest świadoma swojej odpowiedzialności ekologicznej, ekonomicznej i społecznej. Zainteresowane osoby mogą uzyskać obszerne informacje dotyczące różnych obszarów działania, takich jak inwestycje, zrównoważony rozwój, zużycie surowców, wewnętrzna gospodarka o obiegu zamkniętym, procesy, pracownicy, BHP lub zaangażowanie społeczne.
Platforma komunikacyjna par excellence
Wirtualne targi są otwarte dla odwiedzających 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku. Poziom 1 oferuje ogólne informacje dotyczące produktów i innowacji produktowych, przedsiębiorstwa oraz strategii zrównoważonego rozwoju – jest on dostępny bez rejestracji. Na poziomie 2 zarejestrowani odwiedzający mogą zapoznać się ze szczegółowymi informacjami oraz obejrzeć wykłady, a także pobrać odpowiednie prezentacje, ulotki i broszury. Na obu poziomach istnieje możliwość bezpośredniego kontaktu z firmą SÜDPACK.
Wirtualne targi to nie tylko innowacyjna platforma, umożliwiająca profesjonalną prezentację produktów i firmy oraz konstruktywny dialog z klientami. Także specjaliści, tworzący wyjątkową w branży, wyłączną sieć dystrybucji, bardzo zyskają dzięki mobilnemu narzędziu wsparcia sprzedaży.
Wirtualne targi można w każdej chwili odwiedzić tutaj.
Opracowano na podstawie informacji firmy SÜDPACK