Skyr na wynos podbija rynek
20 Aug 2015 11:55

Sprzedaż produktu nabiałowego do konsumpcji w drodze w pomysłowym opakowaniu od RPC Superfos okazała się dla duńskiej firmy spożywczej Løgismose wielkim sukcesem.

W celu spełnienia rosnącego zapotrzebowania na śniadanie, które można spożyć w drodze, firma Løgismose wprowadziła zdrowy i smaczny ekologiczny skyr dietetyczny. Jest to produkt jogurtowy, bogaty w białko i oparty na tradycyjnych islandzkich produktach mlecznych. Skyr jest dostępny w trzech smakach – gruszkowo-pigwowym z wanilią; imbirowym z mango i marakują; z czarną porzeczką i burakami – pakowanych w rozwiązanie EasySnackingTM od RPC Superfos.

Opakowanie EasySnackingTM, formowane wtryskowo z polipropylenu, ma atrakcyjne płynne linie i stwarza wrażenie miękkości, przypominając fakturę produktów mlecznych. Kluczem jest tu prostota, gdyż opakowanie ma wszystko, czego potrzeba – i nic ponadto. Jednoczęściowa łyżeczka jest wbudowana w zamknięcie i umieszczona pod samoprzylepną, odklejaną etykietą.Dyrektor naczelny Løgismose Steen Olsen podkreśla rolę nowego opakowania w sukcesie produktu:

„Jeśli postawimy się na miejscu klienta, który kupuje chłodny produkt mleczny do zjedzenia prosto z opakowania, to zaraz widać pewne niezbędne cechy, które to opakowanie musi mieć. Musi być bardzo łatwe do otwarcia bez wylewania produktu podczas zdejmowania pokrywki i musi mieć dołączoną łyżeczkę, którą można bez problemu wziąć w rękę i która jest wygodna do trzymania i jedzenia. Poprosiliśmy RPC Superfos o stworzenie idealnego rozwiązania do naszej nowej serii skyr i otrzymaliśmy je. Opakowanie EasySnackingTM spełnia całkowicie wszystkie nasze wymagania, w tym także kryterium stylowego wyglądu”.

Źródło: Grupa RPC