Smurfit Kappa otworzyła Experience Centre w Polsce
27 Mar 2015 10:32

Koncern Smurfit Kappa, jeden z światowych liderów w produkcji opakowań na bazie papieru i tektury falistej, ogłosił w czwartek, 26 marca br., otwarcie swojego najnowszego Centrum badań i wsparcia dla klientów - Experience Centre w Koninie.

Polska lokalizacja powiększa zasięg sieci Experience Centres Smurfit Kappa w Europie. To już 8. otwarty oddział oferujący szeroki dostęp do innowacyjnych rozwiązań i usług dla klientów firmy.

Wychodząc naprzeciw potrzebom biznesowym klientów w naszym regionie, polskie Experience Center oferuje praktyczne i głębokie analizy potrzeb klienta (ang.insight), nieustannie poszukując nowych rozwiązań w zakresie projektowania opakowań, pamiętając o maksymalizacji sukcesu swoich klientów.

Centrum jest wyposażone w najnowsze technologie, takie jak: ekrany wysokiej rozdzielczości i inteligentne urządzenia wideokonferencyjne, jak również w 3D Store Visualiser, który pozwala klientom testować nowe produkty jeszcze przed podjęciem decyzji o rozpoczęciu produkcji, w myśl hasła „zanim coś urzeczywistnisz, doprowadź to do perfekcji” (before making it real, make it right).

Otwarte środowisko ułatwia współpracę, dyskusję i wymianę poglądów. Studio projektowe, wyposażone w urządzenia do przygotowywanie prototypów, pozwala klientom i projektantom na wspólnie przetestowanie i analizę rozwiązań. Centrum dysponuje ponad 120 metrami kwadratowymi powierzchni wystawienniczej.

„Nasi klienci z entuzjazmem odnoszą się do tej inicjatywy. Smurfit Kappa Experience Centre jest miejscem, w którym możemy się spotkać w kreatywnym środowisku i rozwijać nowe pomysły. Jest to także miejsce, w którym możemy analizować i testować nowo opracowane rozwiązania na obu półkach - rzeczywistych i wirtualnych - co daje nam gwarancję, że nasze produkty zawsze wyróżnią się na półce” - powiedziała Katarzyna Nycz – Krzaczek, Packaging Manager, Cedo Group.

„Decyzja o otwarciu Experience Centre w Polsce jest jednym z wielu strategicznych działań mających na celu zagwarantowanie wysokiego poziomu obsługi naszej rosnącej liczbie klientów. Zapewnienie lokalnego wsparcia na najwyższym poziomie w branży opakowań jest kluczowym czynnikiem różnicującym Smurfit Kappa” - powiedział Marcin Sowik , Innovation & Development Manager w Smurfit Kappa Polska

Inicjatywa ta jest kontynuacją strategii Smurfit Kappa „Open the future”, której celem jest dostarczanie klientom rozwiązań zapewniających sukces poprzez analizę potrzeb konsumentów.

Polskie Experience Centre dołączyło do sieci tworzonej w Szwecji, Holandii, Francji, Włoszech, Czechach, Niemczech ,Wielkiej Brytanii, Irlandii i Hiszpanii. Global Experience Centre, jedno z największych centrów rozwoju opakowań na świecie, zostanie otwarte w kwietniu 2015 r w Amsterdamie (przy lotnisku Schiphol).

Źródło: Smurfit Kappa