Stora Enso przedstawia nową koncepcję 360 solutions provider
27 Mar 2015 10:35

Dział Packaging Solutions firmy Stora Enso zaprezentował dziś nową koncepcję w zakresie papieru do opakowań: 360 solutions provider. Klienci będą mogli skorzystać z kompleksowej oferty produktów i usług, co ułatwi im odniesienie sukcesu w działalności związanej z opakowaniami.

„Klienci oczekują rozwiązań, które pomogą im pokonać trudności i odnieść sukces. Dlatego w ramach naszej nowej koncepcji łączymy produkty z całą paletą usług, co pozwoli im lepiej dobierać materiały, zwiększyć produktywność, usprawnić działanie łańcucha dostaw i poddawać odpady recyklingowi” — mówi Björn Thunström, Vice President, Marketing & Customer Loyalty.

Nowa oferta, promowana pod hasłem 360 solutions provider, obejmuje zarówno papierowe produkty opakowaniowe, jak i usługi wspierające klientów w podwyższaniu wydajności ich opakowań i procesów oraz zwiększaniu produktywności. Nowa oferta bazuje na szeroko zakrojonych badaniach i informacjach uzyskanych od producentów i właścicieli marek na temat ich przyszłych potrzeb.

Wraz z przedstawieniem nowej idei firma wprowadza na rynek trzy nazwy produktów:

Stora Enso AvantFlute

Stora Enso AvantLiner

Stora Enso AvantKraft

Rodzina Avant — produktów wykonanych ze skandynawskich włókien pierwotnych oraz włókien pochodzących z recyklingu — jest oferowana razem z szeroką gamą usług: pomocą techniczną dla klientów, usługą usprawniającą łańcuch dostaw eFlow, możliwością oddania odpadów do przetwarzania w ramach sieci recyklingu oraz usług odpowiedniego doboru parametrów opakowań.

„Firma się rozwija i chcemy przez kolejne lata wspólnie z klientami odnosić sukcesy. To nowe hasło jest dla nich obietnicą ciężkiej pracy, by dzięki naszym wysokojakościowym produktom i usługom mogli to osiągnąć” — mówi Ari-Pekka Määttänen, Vice President, Head of Containerboards.

Źródło: Stora Enso