Superlock sprzyja rozwojowi producenta artykułów delikatesowych
10 Jul 2015 08:52

Przejście z plastikowych butelek i stojących torebek na pojemniki SuperLock dostarczane przez RPC Superfos pozwoliło hiszpańskiemu producentowi żywności Casa Ametller na powiększenie asortymentu zup na zimno i gorąco i nadanie im wizerunku produktów wyższej jakości.

Casa Ametller to założona w 2001 r. firma rodzinna, która produkuje artykuły delikatesowe wysokiej jakości i posiada 74 sklepy detaliczne, głównie w Katalonii w pobliżu Barcelony. Seria zup tej firmy weszła dopiero niedawno na rynek w Hiszpanii, Szwajcarii i Niemczech, ale z nadejściem opakowań SuperLock oferta poszerzyła się i obejmuje teraz 11 różnych smaków.

Używane wcześniej opakowania były produkowane przez firmę siłami własnymi. Chociaż spełniały swoje zadanie, to jednak nie zapewniały rozwiązania wysokiej klasy, na jakim zależało firmie Casa Ametller. Jak wyjaśnia Albert Massaneda, członek nowego zespołu rozwojowego: „Jednocześnie z ogólnym wzrostem i strategią rozwoju chcieliśmy bardziej przyciągnąć uwagę klientów i naturalnie sprzedawać więcej zup. Dzięki pojemnikom SuperLock etykietowanym w formie jasno komunikujemy doskonałą jakość naszych zup. Doceniamy zalety tego opakowania ze sztywnych tworzyw sztucznych i cieszymy się z wydłużonego okresu przydatności do spożycia, które pojemnik zapewnia naszym zupom.”

Dla Casa Ametller jako producenta zup ważne jest to, że pojemnik SuperLock nadaje się do napełniania na gorąco i sterylizacji w autoklawie na linii produkcyjnej, natomiast użytkownikom końcowym opakowanie to zapewnia doskonałą funkcjonalność w codziennym użyciu. Albert Massaneda podkreślił, jak łatwo można otworzyć i ponownie zamknąć pojemnik dzięki zakrętce wydającej kliknięcie przy zamykaniu, a ponadto wskazał na membranę zamykającą, którą można bez wysiłku oderwać.

„Współpraca z RPC Superfos to czysta przyjemność” – podsumował Albert Massaneda. „Obsłużono nas kompetentnie i zapewniono nam wszelkie potrzebne wsparcie. Realizacja projektu opakowaniowego od jego początku aż do wejścia na rynek wymaga czasu; patrząc jednak na wspaniały rezultat, widzę, że nie mogliśmy wybrać lepszego dostawcy”.

Źródło: Grupa RPC