Targi Packaging Innovations już od środy w Warszawie
7 Sep 2021 08:44

Nie miesiące, a dni dzielą nas od Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations, które odbędą się 15-16 września 2021 r. w EXPO XXI Warszawa równocześnie z Festiwalem Marketingu i Druku. Połączenie sił dwóch dużych graczy – Targów w Krakowie i OOH Magazine - sprawi, że będzie to największe tego typu wydarzenie w Polsce w 2021 roku. Na zwiedzających czeka ponad 300 wystawców i liczne wydarzenia dodatkowe.

Na uczestników czeka bardzo ciekawy program odpowiadający na aktualne potrzeby wystawców i odwiedzających. Dwa dni, kilkanaście godzin intensywnych rozmów, liczne warsztaty i prezentacje, 10 stref tematycznych, konkursy oraz spotkania z młodymi projektantami w Strefie Studenta. Tak w skrócie zapowiada się zbliżająca impreza, na którą już dziś warto się zarejestrować, aby otrzymać bezpłatny bilet wstępu [kliknij TUTAJ].

Potrzeba kontaktów

Podstawą każdego biznesu są kontakty a ideą targów jest możliwość spotkania w jednym miejscu kluczowych przedstawicieli branży. Firmy, które wezmą udział w Targach Packaging Innovations, będą miały idealną okazję do poznania nowej grupy klientów. W tym roku wystawcy zaprezentują ofertę w aż 10 strefach tematycznych: PACKGING, COMPONENTS, LABELLING, ECO, E-COMMERCE, PRINT FINISHING, POS & DISPLAYS, LUXPACK, SERVICES, MACHINES. Na stoiskach pojawi się wiele nowości rynkowych. Firma Polipack, działając zgodnie z ideą zrównoważonego rozwoju, zaprezentuje m.in. opakowania z biotworzyw oraz z materiałów z recyklingu. Wraz ze wzrostem świadomości ekologicznej konsumentów firma Novo-Pak przedstawi ofertę opakowań kosmetycznych wykonanych z materiałów biodegradowalnych. Firma Rbeco odwiedzi targi z ekologiczną nowością – ECO RĘKAWEM SLIV wykonanym z papieru i posiadającym strukturę fal, która amortyzuje szkodliwe wstrząsy fal podczas transportu produktów m.in. w słoiczkach i butelkach. Nie zabraknie również maszyn. Opakomat pokaże, jak szybko i sprawnie zapakować w karton np. meble, grzejniki czy żaluzje. To nie wszystko. Wśród wystawców spotkamy nowe firmy, jak i te, które z Targami Packaging Innovations związane są od lat.

Potrzeba wiedzy

Nieodłącznym elementem Targów Packaging Innovations są szkolenia w strefie WORKSHOPS. To niepowtarzalna okazja, aby bezpłatnie wziąć udział w warsztatach prowadzonych przez specjalistów, którzy podczas swoich wystąpień dzielą się wiedzą i doświadczeniem. Tematy prezentacji dobierane są tak, aby poruszyć najbardziej kluczowe kwestie związane z projektowaniem, promocją i sprzedażą opakowań. W tym roku wśród zaproszonych gości spotkamy m.in. Monikę Boczek specjalizującą się w marketingu strategicznym, projektowym oraz wprowadzaniu nowych marek i produktów na rynek. Temat prezentacji brzmi „Czego nie wiemy o opakowaniu? Perspektywa dojrzałego konsumenta”. Kolejnym pytaniem, na które odpowiedzi udzieli Michał Dębecki - Repro Studio Director w Chespa - będzie „Jak zbudować spójność kolorystyczną marek na opakowaniach?”. Po raz pierwszy w strefie WORKSHOPS prezentację poprowadzi Justyna Długosz, Manager ds. rozwoju i sprzedaży w POLIMERPRO, która omówi kwestie dotyczące druku fleksograficznego. Przyjrzymy się również aspektom prawnym. Mikołaj Maśliński, prawnik, Prezes Zarządu spółki MAŚLIŃSKI Law & Consulting sp. z o.o, przedstawi temat „Rozszerzona odpowiedzialność producenta w świetle projektowanych przepisów. Czy czeka nas rewolucja na rynku opakowań?”. To tylko kilka z planowanych wystąpień. Szczegółowy harmonogram jest dostępny TUTAJ.

Potrzeba współpracy

Tegoroczna edycja będzie szczególna, ponieważ po raz pierwszy Targi Packaging Innovations odbędą się równocześnie z Festiwalem Marketingu i Druku organizowanym przez OOH Magazine. Udział w obu wydarzeniach potwierdziło 300 wystawców, którzy zaprezentują ofertę aż na 3 halach. Dzięki połączeniu sił będzie to największy event, na którym spotkają się m.in. przedstawiciele reklamy z handlowcami, zakupowcami i technologami. To fantastyczna okazja do przyjrzenia się całemu cyklowi życia produktu, od jego powstania, opakowania i wyboru środków komunikacji.

Rok 2021 jest wyjątkowy. Euforia po miesiącach zamrożenia jest ogromna i wiele osób już nie może się doczekać, kiedy ponownie będzie mogła spotkać się twarzą w twarz z klientami, wymienić się wizytówkami i przetestować dane rozwiązanie. Targi Packaging Innovations to idealne miejsce, aby ponownie poczuć przyjemność i korzyści płynące z udziału w spotkaniach.

Opracowano na podstawie informacji organizatora targów Packaging Innovations