The Bottle Boys wypromują szkło
9 Jul 2015 10:03

Firma O-I Europe podpisała ekskluzywny kontrakt z sensacją muzyczną You Tube – The Bottle Boys. Wykonawcy, którzy grają wszystkie swoje utwory muzyczne na idealnie dostrojonych szklanych butelkach, mają ponad 77 tys. fanów w serwisie YouTube, a ich największy hit, Billie Jean Michaela Jacksona, był przeglądany ponad 6 milionów razy.

Zespół jest idealnym partnerem dla O-I, aby przyciągnąć pokolenie Y – pierwszą generację, która dorastała spożywając żywność i napoje w opakowaniach wytworzonych z innych materiałów niż szkło, a jednocześnie jest bardziej wrażliwa na sprawy trwałości i jakości. Firmie zależy na tym żeby zbadać, jak zaangażować pokolenie Millenium w opakowania szklane- materiał, z którym mogli mieć ograniczony kontakt, i który nie do końca kojarzy im się ze wspomnieniami z dzieciństwa.

Na umowę składają się specjalne koncerty i imprezy organizowane dla klientów O-I oraz zamieszczanie logotypu projektu Glass Is Life w każdym wideoklipie zespołu w ramach tzw. BottleMondays. O-I wspiera akcję poprzez swoje kanały w mediach społecznościowych.

„To partnerstwo jest znakomitym sposobem na przyciągnięcie pokolenia Millenium do opakowań szklanych i naszego ruchu Glass Is Life. Dzięki swojemu zabawnemu charakterowi, BottleBoys otworzą drzwi do konstruktywnych dyskusji na temat zalet i trwałości szkła” – powiedziała Marie-Laure Susset, manager O-I Europe ds. brandingu i komunikacji zewnętrznej.

Członek zespołu The Bottle Boys, Martin Barrett Aagaard, skomentował akcję: „Większość zespołów ma instrumenty dęte, strunowe lub drewniane, ale my jako instrument wybraliśmy szkło. Ruch Glass Is Life przekazuje dokładnie to, co myślimy o szkle – dla nas to jest radosne, pobudzające do życia i naturalne. Nie bylibyśmy the Bottle Boys bez szkła.”

Źródło: Owens-Illinois