Totino: nowa grawerowana butelka z Ardagh podbija rynek wermutu
28 Oct 2014 09:46

Aby przyciągnąć maksymalne zainteresowanie i uwagę do nowej butelki aperitiffu ziołowego Totino, Henkell & Co Vinpol Polska zwrócił się do firmy Ardagh Group z prośbą wykreowania i wyprodukowania całej rodziny nowych, grawerowanych butelek. Zespół projektowy i produkcyjny z Gostynia nie zawiodły oczekiwań, odświeżając projekt 1l butelki i dodając 2 nowe pojemności 500ml i 750ml.

Pomimo złożoności zadania, Ardagh był w stanie odtworzyć najwyższej klasy grawer w celu osiągnięcia najbardziej charakterystycznej dekoracji tak aby podkreślić jakość i pochodzenie marki. Od początkowej koncepcji zespół z Gostynia, prowadzony przez Starszego Projektanta, Romana Sobeckiego, wykorzystał doświadczenie i pomysłowość aby opanować wiele wyzwań technicznych. „Pracowaliśmy na granicy możliwości technicznych aby odtworzyć złożoność grawera na wszystkich wyprodukowanych butelkach i jesteśmy zachwyceni efektem końcowym. Mamy nadzieję, że spełnia on estetyczne wymagania klienta jak również techniczne specyfikacje naszych kolegów z produkcji” - wyjaśnił Roman Sobecki.

Nowa butelka Totino, opierając się na sukcesie swojej poprzedniczki, przyciągnie rzesze kobiet dzięki lżejszemu, szczuplejszemu i bardziej kobiecemu kształtowi, którego uzupełnieniem jest herb podkreślający jakość i prestiż produktu. Oferta obejmuje zarówno tradycyjne smaki wermutu bianco, rosso jak i opcje smakowe tj. limonkowy, wiśniowy, brzoskwiniowy, tropikalny i pomarańczowy.

„Nasza nowa butelka Totino charakteryzuje się czystym, nowoczesnym i bardzo stylowym wyglądem, który obrazuje jakość naszych produktów i wychodzi naprzeciw rosnącym oczekiwaniom naszych klientów. Efekt ten zawdzięczamy nie tylko koncepcji samego projektu, ale także profesjonalizmowi naszego partnera Ardagh Group, który pomógł nam ten projekt wcielić w życie” - mówi Dariusz Polak, Dyrektor ds. Marketingu i Eksportu firmy Henkell & Co. Vinpol Polska.

Źródło: Ardagh Group