TRESU Group wzmacnia swoje zaplecze serwisowe mianując polskiego dystrybutora
16 Mar 2015 10:02

Grupa TRESU mianowała na swojego polskiego dystrybutora firmę PU Graw z siedzibą w Ozorkowie (Łódź), aby wzmocnić swoje zaplecze serwisowe dla polskiego przemysłu fleksograficznego i opakowań.

Graw będzie zapewniał lokalne źródło sprzedaży i wsparcie techniczne dla programu produktów pomocniczych TRESU, z których najważniejsze to system dozowania farb F10 iCon i systemy komór raklowych. Założony w 1994 roku i zatrudniający 13 osób Graw reprezentuje pewną liczbę dostawców produktów technicznych dla przemysłu graficznego, włączając Cheshire, Mount Engraving Tools, Swedev, Recyl, Flexo-Tech oraz Lohmann.

Steen Rasmussen, terenowy kierownik sprzedaży TRESU Ancillary, komentuje: „Wysoki poziom usług jest integralną częścią naszej oferty. Ale aby było to możliwe na tak rozległym rynku flekso w Polsce, musimy współpracować z miejscowymi partnerami, którzy mają doświadczenie techniczne, silne dążenie do perfekcji i umiejętność komunikowania się w ojczystym języku.”

„PU Graw jest dobrze znana marką i cieszy się dobra reputacją w Polsce dzięki swojej historii obsługi wielu krajowych wiodących dostawców opakowań drukowanych. Pokazał swą umiejętność serwisowania na dużą skalę i od czasu mianowania pragnie inwestować w zespół serwisu technicznego, by sprostać celom naszej obsługi.”

Marek Wielemborek, właściciel Graw komentuje: „Polski rynek opakowań i etykiet znacznie rozrósł się w ostatnich latach. Gracze na tym rynku stoją teraz przed wyzwaniem sprostania oczekiwaniom wyższej jakości od klientów - właścicieli firm w Europie - i zaoferowania większej elastyczności serwisu. Maksymalne sprostanie aktualnym potrzebom jest zasadniczo ważne, by pozostać konkurencyjnym. Jedynym sposobem sprostania temu jest kontrolowanie swoich procesów, by można było dostarczać przewidywalną, jednorodną jakość oczekiwaną na rynku.

Systemy pomocnicze TRESU ze swoją dowiedzioną sprawnością automatycznego kontrolowania obiegu farby i powłoki perfekcyjnie zaspokajają tę potrzebę. Wraz z naszym rozbudowanym zespołem serwisowym będziemy w stanie zapewnić klientom TRESU potrzebne długoterminowe wsparcie, aby mogli w pełni wykorzystać swoją inwestycję."

Źródło: TRESU