Udany debiut API Transfer Technologies na Warsaw Pack 2025
17 kwi 2025 12:51

API Transfer Technologies - globalny producent folii znajdujących zastosowanie m.in. przy uszlachetnianiu różnych produktów poligraficznych (w tym opakowań i etykiet) - pozytywnie ocenia swój udział w kwietniowych targach Warsaw Pack. Zdaniem przedstawicielek polskiego oddziału, obecnych na stoisku targowym, wydarzenie spełniło pokładane w nim oczekiwania. Stało się bowiem okazją do pokazania firmy po niedawnym rebrandingu oraz platformą do licznych spotkań z jej obecnymi i potencjalnymi klientami i partnerami.

Targi stały się okazją do pokazania firmy po niedawnym rebrandingu

Warsaw Pack to pierwsze od wielu lat targi branżowe w Polsce, w których zdecydowaliśmy się wziąć udział jako wystawca – mówi Katarzyna Komorska-Gorgolewska, Account Manager. Nasze stoisko było zlokalizowane w strefie przedsiębiorstw skupionych w Polskiej Izbie Opakowań, której członkiem niedawno się staliśmy. Z samego wydarzenia jesteśmy zadowoleni, chociaż na jego efekty z pewnością przyjdzie nam zaczekać. Byliśmy mile zaskoczeni liczną reprezentacją gości zagranicznych – m.in. z  krajów CEE. Część naszych klientów z Polski miała na Warsaw Pack własne stoiska, więc skorzystaliśmy z okazji, by ich odwiedzić i porozmawiać o współpracy i jej rozwijaniu. Nie zabrakło też rozmów z obecnymi partnerami technologicznymi i handlowymi, również na odbywającym się w ramach targów Kongresie Polskiej Izby Opakowań. Odnotowaliśmy też sporą liczbę odwiedzających z agencji reklamowych.

Opakowania w największym stopniu przyciągały uwagę zwiedzających

Krystyna Pcionek, Customer Service Coordinator: Cieszymy się zarówno z dużej frekwencji odwiedzających , jak też z zainteresowania ekspozycją przykładowych prac zrealizowanych z udziałem folii API Transfer Technologies – od wzbogaconych nimi okładek i obwolut książkowych, poprzez etykiety, na różnych opakowaniach skończywszy. Te ostatnie w największym stopniu przyciągały uwagę – to ze względu na specyfikę zwiedzających. Wzrok przyciągały m.in. efekty holograficzne czy soczewkowe zastosowane na opakowaniach premium dla marek kosmetycznych i luksusowych. Dużym zainteresowaniem cieszył się też nasz najnowszy wzornik z różnymi odcieniami kolorystycznymi.

API Transfer Technologies po rebrandingu

Targi Warsaw Pack były pierwszą w Polsce okazją, gdzie firma po raz pierwszy zaprezentowała swoje nowe logo, jak też zmienioną nazwę. To efekt zunifikowania pod szyldem API Transfer Technologies kilku przedsiębiorstw, których właścicielem jest Aldus Group – w tym marki API Foilmakers, pod jaką do niedawna działaliśmy – mówi Katarzyna Komorska-Gorgolewska. Rebranding został bardzo dobrze odebrany, klienci wiedzą, że mogą obecnie znaleźć w jednym miejscu różne folie i rozwiązania, wcześniej oferowane przez kilka przedsiębiorstw. Owa unifikacja jest też bardzo dobrze widoczna na naszej stronie internetowej czy w mediach społecznościowych, gdzie funkcjonujemy już pod jedną nazwą - wcześniej każda z firm miała swój własny kanał komunikacji.

Opracowano na podstawie informacji firmy API Transfer Technologies

Info o cookies. Na zarządzanych przez nas stronach wykorzystujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka) czytaj więcej o cookies akceptujesz?