Firma UPM Raflatac, globalny dostawca innowacyjnych i zrównoważonych produktów samoprzylepnych z papieru i folii, na zbliżających się targach Labelexpo Europe (11-14 września, Bruksela) zaprezentuje portfolio inteligentnych rozwiązań do etykietowania, które redukują potrzebę stosowania zasobów nieodnawialnych. Na stoisku spółka pokaże swoje produkty i usługi, które odzwierciedlają jej przywiązanie do zasady 4R: Reduce, Recycle, Renew i Reuse (czyli Odrzuć, Zmniejsz, Użyj ponownie, Odzyskaj).
Wizyta na stoisku UPM Raflatac będzie okazją do rozmów z ekspertami firmy i poszerzenia wiedzy na temat oferowanych przez nią rozwiązań. Goście zyskają dostęp do próbek produktów, w tym etykiet Ocean Action wykonanych z odpadów plastikowych wydobywanych z wód oceanicznych, oraz nowych zmywalnych papierowych materiałów etykietowych PureCycle, etykiet papierowych RAFNXT+ oraz etykiet bez podkładu typu linerless.
Ponadto, po niedawnym przejęciu firmy AMC AG i marki Intercoat w 2022 r., odwiedzający tegoroczne targi Labelexpo Europe będą mogli zapoznać się z gamą produktów Intercoat by UPM Raflatac, w tym z odnowionym portfolio materiałów T7.
Oprócz szerokiej gamy rozwiązań do etykietowania odwiedzający stoisko zyskają szansę poszerzenia swojej wiedzy na temat usług UPM Raflatac, takich jak usługa recyklingu zużytych podkładów etykietowych RafCycle oraz usługa oceny cyklu życia (LCA) Label Life, a także uczestniczyć w demonstracjach portalu dla klientów MyRaflatac. MyRaflatac to narzędzie zaprojektowane po to, by umożliwić klientom firmy podejmowanie decyzji biznesowych dotyczących materiałów etykietowych o każdej porze dnia i każdego dnia tygodnia.
Opracowano na podstawie informacji firmy UPM Raflatac