Wiaderko w upominku napędza sprzedaż karmy dla psów
26 Jan 2015 15:57

Atrakcyjne pojemniki i wiaderka RPC Superfos w postaci bezpłatnych miarek i pojemników do przechowywania produktu okazały się idealnym rozwiązaniem dla wiodącego producenta suchej karmy dla zwierząt domowych, a zdolność RPC Superfos do skutecznej obsługi dystrybucji pod względem logistycznym była kolejnym ważnym czynnikiem w sukcesie promocji karmy.

Champion Petfoods z siedzibą w Kanadzie produkuje odpowiednią biologicznie karmę dla zwierząt, wytwarzaną ze świeżych lokalnych składników i mającą dużą zawartość mięsa i świeżego mięsa oraz bardzo mało węglowodanów. Promując swoje produkty, firma oferuje bezpłatne miarki, które właściciele zwierząt mogą po prostu wziąć z półki w sklepie, a wiaderko do przechowywania oferowane jest jako upominek lojalnościowy właścicielom psów, którzy kupią 13 kg suchej karmy jednej z dwóch marek – Acana lub Orijen.

Przedsiębiorstwo RPC Superfos zostało wybrane do produkcji obu artykułów. Jako miarki Champion Petfoods wykorzystuje pojemniki RingLock i UniPak. W przypadku suchej karmy po otwarciu torby jej zawartość musi być przechowywana w suchym miejscu i chroniona przed światłem słonecznym, a wiaderka Hobbock nadają się idealnie do tego celu. Ponadto wiaderka zdobione w technologii etykietowania w formie stwarzają silny efekt wizualny. Wszystkie trzy pojemniki są formowane wtryskowo z polipropylenu.

Dla Champion Petfoods właściwy wybór dostawcy opakowań był kwestią nie tylko opcji produkcyjnych i zdobniczych; możliwości logistyczne RPC Superfos także grały ważną rolę, jak wyjaśnia Fabrizio Spena, dyrektor handlowy na Europę w Champion Petfoods:

„Nasza karma dla zwierząt domowych dostępna jest w 70 krajach na całym świecie, w tym około 30 w Europie. Dystrybucję naszych produktów prowadzimy wyłącznie przez specjalistyczne sklepy zoologiczne i chcieliśmy przedstawić spójną ofertę promocyjną naszym dystrybutorom niezależnie od ich położenia geograficznego. Dlatego bardzo cenimy sobie to, że RPC Superfos nie tylko produkuje piękne wiaderka i miarki, ale może też zapewnić nam obsługę logistyczną w całej Europie”.

„Jednym z pierwszych krajów objętych tą kampanią była Grecja. Odnieśliśmy tu ogromny sukces; wiaderko oferowane w upominku zwiększyło sprzedaż o co najmniej 35%” – podsumował Fabrizio Spena.

Źródło: Grupa RPC