Ardagh Group zyskała możliwość wyposażenia swych opakowań metalowych w funkcje promocyjne i ochronne dzięki podpisanej na wyłączność umowie z Filigrade, czołową holenderską firmą działającą w segmencie znakowania wodnego.
Umowa umożliwia Ardagh oferowanie swym klientom usług inteligentnej technologii druku, która zapewnia ich markom zaangażowanie klienta na niespotykaną dotąd skalę, a jednocześnie chroni je przed niebezpieczeństwem fałszerstw.
Umowa umożliwia firmie Ardagh aplikowanie na swe metalowe opakowania niewidzialnego, niepowtarzalnego kodu w formie znaku wodnego. Po przeskanowaniu opakowania za pomocą smartfonu lub tabletu konsument może skorzystać z całej gamy możliwości, od uzyskania ważnych informacji na temat produktu, promocji lub ofert specjalnych, po przekierowanie na strony kampanii marketingowych, wydarzeń i specjalnych okazji.
Martin de Olde, dyrektor ds. marketingu w oddziale opakowań z metalu firmy Ardagh, komentuje: „Dzięki temu rozwiązaniu zyskujemy unikalny dostęp do systemu, który w efektywny kosztowo sposób dostosowuje się do przyzwyczajeń zakupowych klientów. Korzyści przez nie zapewniane są nieskończone, łącznie z dodaniem znaczącej wartości większości opakowań, które dostarczamy.”
„Rozwiązanie wdraża erę cyfrową do świata opakowań, przyciągając uwagę konsumentów do nowych funkcji, a jednocześnie utrudniając życie fałszerzom. Jesteśmy bardzo podekscytowani wizją zaoferowania go klientom.”
Technologia została bardzo pozytywnie przyjęta podczas niedawnego Aerosol & Dispensing Forum w Paryżu, gdzie goście na stoisku firmy Ardagh mieli okazję zeskanować przykładowe puszki aerozolowe z wbudowanym kodem, wykorzystując przygotowaną specjalnie na to spotkanie aplikację demonstracyjną.
Na podstawie informacji Ardagh Group opracował TK