Zdrowa przekąska w nowej szacie
25 Mar 2015 12:20

OSM Piątnica, jeden z największych producentów artykułów nabiałowych w Polsce, znany przede wszystkim ze swego sztandarowego Serka Wiejskiego, rozpoczęła ekspansję na rynkach zewnętrznych. W kooperacji z firmą Greiner Packaging Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska opracowała nową koncepcję opakowania na swoją zdrową, pełną białka przekąskę: dwuczęściowy pojemnik w etykiecie rękawowej, kryjący w jednej komorze serek, a w drugiej miód lub owoce. Taka konstrukcja nadaje opakowaniu trójkątny kształt wyróżniający produkt na sklepowej półce, bo wyraźnie inny od opakowań konkurencji.

„Aby przetrwać na wysoce konkurencyjnym rynku, musisz mieć odwagę kwestionować i – jeśli to konieczne – zmieniać obowiązujące reguły. To dlatego zdecydowaliśmy się wesprzeć OSM Piątnica przy unowocześnianiu wyglądu ich serka wiejskiego, tak by zapewnić konsumentom dodatkowe korzyści. Nowe dwukomorowe opakowanie jest nie tylko atrakcyjnie wizualnie, ale również praktyczne” - wyjaśnił Kenneth Boldog, szef oddziału K, który w firmie Greiner Packaging zajmuje się produkcją opakowań z tektury i tworzyw sztucznych.

OSM Piątnica od lat współpracuje z austriacką firmą przy tworzeniu nowych opakowań. Oprócz wysokiej jakości swych produktów, Greiner Packaging przykłada wyjątkową wagę do oferowania dodatkowych korzyści dla swych klientów – wśród nich adaptowanie tradycyjnych produktów na potrzeby różnych rynków i grup docelowych. Widać to na przykładzie serka wiejskiego firmy z Piątnicy.

Na podstawie informacji Greiner Packaging opracował TK