Zdrowe soki dobrze wyglądają w PET
13 Feb 2015 10:51

Przezroczyste butelki PET o pojemności 250 ml i 500 ml produkowane przez RPC Containers Llantrisant pomagają w eksponowaniu zalet nowej serii ekologicznych soków wyciskanych metodą tłoczenia na zimno oraz koktajli owocowych i warzywnych o wysokich wartościach odżywczych i działaniu oczyszczającym organizm.

The Juice Well to bar w londyńskim Soho serwujący soki tłoczone „na zimno”, założony przez restauratora Willa Rickera, właściciela lokalu La Bodega Negra, oraz Joego Crossa, twórcę filmu „Fat Sick and Nearly Dead” (Gruby, chory i prawie martwy). Bar promuje zdrowszy tryb odżywiania oparty na spożywaniu większej ilości owoców i warzyw dziennie.
W sokach tłoczonych na zimno komórki roślinne są zgniatane powoli, przez co składniki odżywcze nie są poddawane zmianom, podgrzewane ani niszczone w żaden sposób. Składniki odżywcze są delikatne i wrażliwe na wysoką temperaturę i światło, dlatego pasteryzacja zawsze je niszczy. Stosowana w barze The Juice Well technika wyciskania na zimno optymalizuje proces tłoczenia, pozwalając uzyskać maksymalną ilość składników odżywczych z surowych warzyw i owoców. Firma oferuje także jedno- lub trzydniowe zestawy oczyszczające obejmujące sześć soków przeznaczonych do codziennego spożycia. Zestawy te oczyszczają z toksyn wątrobę, nerki i krew.

Poza sprzedażą w barze The Juice Well oferuje teraz w całej Wielkiej Brytanii soki z dostawą do domu.

Butelki PET dostarczane przez RPC Llantrisant eksponują wyraźnie kolorowe soki, maksymalizując ich efekt na półce, oraz udostępniają dużą powierzchnię na etykietę podającą dokładne informacje o zdrowych składnikach. Butelki są lekkie i łatwe w użyciu, co zapewnia konsumentom maksymalną wygodę, a ich lekkość jest także ważną zaletą w usłudze dostaw do domu. Oprócz tego butelki są w całości zdatne do recyklingu.

The Juice Well twierdzi, że od czasu wzrostu popularności żywności typu „fast food” nasze dzienne spożycie żywności roślinnej spadło z 25% do zaledwie 7%, a występowanie chorób serca, nadwagi i cukrzycy stale rośnie. Już jedna butelka soku tej firmy podwaja dzienne spożycie konsumenta.

„Nasze soki przynoszą ważne korzyści dla zdrowia, ale oprócz tego są bardzo smaczne” – wyjaśnił Georgie Coventry z The Juice Well. „Dlatego nasze opakowania muszą wyglądać atrakcyjnie w punkcie sprzedaży, a jednocześnie eksponować zalety zdrowotne i odzwierciedlać jakość soków. Butelki RPC Llantrisant okazały się idealnym rozwiązaniem”.

Źródło: Grupa RPC