Kwiecień 2015 r. to termin oficjalnego debiutu zintegrowanego rozwiązania puszki ze słomką firmy Ball na rynku globalnym. Inteligentny mechanizm otwierania puszki, wyposażony w samoaktywującą słomkę, która w magiczny niemal sposób pojawia się po naciśnięciu zawleczki, stanowi połączenie nowoczesnej wygody z odrobiną ekscytacji, potęgując ogólne doznania konsumentów podczas spożywania napoju. W celu udoskonalenia tego rozwiązania firma Ball może dodatkowo wygrawerować laserem logo, nieskomplikowane obrazy i wiadomości bezpośrednio na zewnątrz słomki – zauważalny wyróżnik na tym bardzo konkurencyjnym rynku.
Zintegrowane rozwiązanie puszki i słomki zostało wprowadzone na polski rynek przez innowacyjnego producenta napojów Sulimar dla jednej z głównych marek piwa Cornelius Grapefruit. Ten popularny smak piwa, dostępny wcześniej jedynie w butelkach, wprowadza na rynek nową puszkę firmy Ball – prawdziwie pionierski i nowatorski ruch firmy Sulimar. Główną grupą docelową piwa Cornelius Grapefruit są kobiety, dlatego pomysł na wyskakującą słonkę może być strategiczną okazją do przekonania tej grupy konsumentów na rynku, dla której picie bezpośrednio z puszki często nie jest zbyt komfortowe. Ponadto „odchudzona” konstrukcja puszki jest zgodna z globalnym trendem zdrowego życia, zachęcając tych, którzy dbają o swoją formę i kontrolują spożywane porcje pokarmów.
„Nasze puszki zawsze są dla naszych klientów czymś więcej, niż tylko opakowaniem. Zintegrowany mechanizm puszki i słomki nie jest tutaj wyjątkiem” - mówi Tomasz Janowski, dyrektor generalny firmy Ball. „To wygodne rozwiązanie podczas imprez i wszelkich innych wyjściowych okazji, potęgujące element zabawy dla osób pijących napoje z takiej puszki. Przewidujemy, że ta innowacja zostanie pozytywnie przyjęta przez konsumentów i stanie się dla firmy Ball ekscytującą możliwością wprowadzenia tej technologii na tak progresywny, polski rynek”.
Browary Sulimar odegrały aktywną rolę w przygotowaniach do wprowadzenia na rynek napoju w naszej puszce poprzez szeroko zakrojone działania w ramach testowania nowego opakowania. W ramach owego debiutu rynkowego firma Sulimar podjęła ścisłą współpracę z siecią sklepów Żabka, która zajmie się sprzedażą produktu w puszkach w kluczowych regionach na terenie całej Polski.
„Cornelius Grejpfrut jest jednym z najpopularniejszych napojów wśród naszych klientów i dlatego, z myślą o lepszej widoczności marki, zdecydowaliśmy się na wprowadzenie na rynek naszego produktu w zintegrowanych puszkach ze słomką” - mówi Mariusz Supady, właściciel browaru Sulimar. „Mamy nadzieję, że wygoda i innowacyjny charakter puszki w połączeniu z nowym graficznym projektem Cornelius trafi do naszej głównej grupy docelowej, czyli kobiet oraz mężczyzn, którzy często sięgają po piwa smakowe w celu letniego orzeźwienia”.
Polska premiera piwa Cornelius Grapefruit w puszkach nastąpiła 20 kwietnia br. Wprowadzenie na rynek limitowanej edycji puszek wspomagane jest przez ogólnokrajową kampanię reklamową w TV oraz mediach społecznościowych.
Źródło: Ball Packaging Europe