Zmiana kierownictwa w dziale marketingu Heidelberg Polska
20 mar 2025 15:04

Firma Heidelberg Polska poinformowała, że z początkiem marca br. obowiązki szefowej działu marketingu w jej strukturach objęła Alicja Bednarek. Decyzja ta związana jest z kontynuacją procesu transformacji i dalszego wzmacniania struktur firmy.

Alicja Bednarek od 11 lat związana jest z branżą poligraficzną. Doświadczenie zdobywała w agencji reklamowej w obszarze produkcji materiałów reklamowych, a także współpracując w latach późniejszych z największymi światowymi dostawcami dla przemysłu poligraficznego. Swoją wiedzę poszerzała zarówno w obszarze poligrafii, kończąc studia podyplomowe z Inżynierii Produkcji w Poligrafii na Politechnice Warszawskiej, oraz marketingowym - na Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie ukończyła Zarządzanie marketingowe – również podyplomowo.

Prywatnie jej zamiłowania mają bliski związek z poligrafią: interesują ją najbardziej oryginalne projekty opakowań i wzornictwo, a poza tym podróże i gra w siatkówkę.

Opracowano na podstawie informacji firmy Heidelberg Polska

Info o cookies. Na zarządzanych przez nas stronach wykorzystujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka) czytaj więcej o cookies akceptujesz?