AKPOL rozpoczyna innowacyjną kampanię ekologiczną
1 Jan 1970 14:27

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Ogromny zasięg i potencjał popularnych rolek na Instagramie to dla AKPOL szansa dotarcia z ekologicznym przekazem do młodych użytkowników mediów społecznościowych. Na swoim profilu firma recyklingowa rozpoczęła kampanię komunikacyjną, w której przedstawia przydatne wskazówki ekologiczne i przybliża specyfikę swoich codziennych działań w atrakcyjny dla młodzieży sposób.

Propagowanie ekologii i troska o środowisko naturalne są wpisane w misję firmy AKPOL, która od ponad 18 lat z zaangażowaniem i pasją zajmuje się recyklingiem odpadów z tworzyw sztucznych. Celem dotarcia do nowego targetu odbiorców - młodych ludzi, którym los planety nie jest obojętny - firma rozpoczęła cykl ekoedukacyjnych rolek na swoim Instagramie. W krótkich filmikach przedstawiciele firmy pokazują codzienność swojej pracy, dzielą się przydatnymi wskazówkami, które każdy może zastosować w swoim życiu codziennym, oraz tłumaczą, jak wielki wpływ na rozwój idei recyklingu ma każdy z nas.

W materiałach wideo obejrzeć można m.in. specjalistów ds. sprzedaży regranulatów, którzy opisują różnice między opakowaniem z recyklingu a opakowaniem z tworzywa „oryginalnego”, technologów i kontrolerów jakości opowiadających o procesie powstawania regranulatów i sposobie weryfikacji ich jakości na każdym etapie produkcji, a także kierowników odpowiednich działów produkcji, którzy pokazują i opisują, jak wygląda proces powstawania recyklatów z tworzyw sztucznych w AKPOL.

Dzięki zachęcaniu do prawidłowej segregacji odpadów w gospodarstwie domowym i podejmowania świadomych decyzji zakupowych oraz poszerzaniu wśród młodych osób wiedzy na temat recyklingu, AKPOL ma nadzieję wpłynąć na poprawę jakości środowiska naturalnego i wesprzeć rozwój gospodarki o obiegu zamkniętym. Pierwsze materiały z nowej kampanii komunikacyjnej są dostępne na profilu: https://www.instagram.com/akpolrecykling/.

Opracowano na podstawie informacji firmy AKPOL