Grupa Reno De Medici, Cascades i Careo łączą się pod marką RDM
1 Jan 1970 07:20

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Nowy wizerunek jest efektem procesu, który miał swój początek w roku 2008, kiedy to nastąpiło strategiczne połączenie dwóch wiodących w Europie producentów kartonów makulaturowych Cascades i Reno De Medici, oraz utworzenie Careo. Połączenie spółek znalazło swój finał w czerwcu  br. przyłączeniem papierni La Rochette do grupy Reno De Medici, co ostatecznie ujednoliciło grupę.

„RDM staje się jedną firmą, jedną marką, ze wspólną strategią i wspólnym kierownictwem, ujednoliconą, by współtworzyć znakomitą wartość z wszystkimi naszymi partnerami biznesowymi. To dobra wiadomość dla wszystkich interesariuszy, zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz organizacji. Stajemy się bardziej dynamiczni i elastyczni, nadal będziemy stwarzać okazje do budowania mocnych relacji pomiędzy nowym RDM i naszymi klientami” - mówi Michele Bianchi, nowy CEO grupy RDM.

Wysoka jakość produktów i usług pozostaje priorytetem RDM. Firma wyniesie je nawet na wyższy poziom, wdrażając spójniejsze i efektywniejsze procesy, bardziej ujednolicone działania we  wszystkich papierniach i biurach sprzedaży w Europie. Wykorzysta wiedzę i doświadczenia zebrane przez lata działalności w wielu różnych kajach, by stworzyć rozpoznawalny, pierwszej klasy standard, który od teraz będzie kojarzony z nową ujednoliconą marką RDM. „Chcemy wzmocnić naszą obecność i rozpoznawalność w Europie i za oceanem, spełniać oczekiwania naszych klientów” -  dodaje Bianchi.

Obok nowej nazwy RDM wprowadza także nowe logo, które przedstawia jedność, niezawodność i wiarygodość nowo sformułowanej firmy.

Nowa nazwa wejdzie w życie od 1 stycznia 2017 r. i sukcesywnie będzie wprowadzana w użycie w działalności poszczególnych jednostek i biur w Europie.

Źródło: RDM