Nowy wizerunek sprawdzonego produktu
1 Jan 1970 08:53

Przykuwająca uwagę nowa butelka RPC Kutenholz natychmiast wywarła wpływ na sprzedaż sosów deserowych firmy Schwartauer o wadze 2 kg.

„Wygląd na półce jest teraz dużo bardziej nowoczesny – potwierdza Tina Wehnert, kierownik ds. produktu w Schwartauer - Co więcej, opakowanie jest łatwiejsze i wygodniejsze w użyciu dla naszych klientów”.

Owocem ścisłej współpracy między RPC a klientem było kilka ulepszeń opakowania, w tym większy uchwyt umożliwiający bezpieczne trzymanie i nalewanie, przezroczysty pasek wskazujący pozostałą ilość sosu oraz duża powierzchnia na etykiety.

Nowoczesna uchylna nasadka została opracowana przez RPC Bramlage specjalnie dla firmy Schwartauer.

Szczelne zamknięcie z folii metalowej zapewnia autentyczność i ochronę produktu, a przy tym łatwe odrywanie folii pozwala konsumentowi bez kłopotu otworzyć butelkę.

 

Opracowano na podstawie informacji firmy RPC