Packaging Innovations to jedyne targi poświęcone wyłącznie opakowaniom w Europie Centralnej. Potwierdzają to zarówno wystawcy jak i zwiedzający. W ostatnim roku w targach wzięło udział 170 wystawców z 15 krajów z całego świata, m.in.: Austrii, Holandii, Niemiec, Szwecji, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii, Włoch, Francji, Litwy, czy USA. Warto podkreślić, iż 45% wystawców to firmy międzynarodowe, które szukają partnerów na polskim rynku.
Tylko dzięki doświadczeniu organizatorów Targów Packaging Innovations, zdobywanego przez osiem lat, możliwy jest coroczny wzrost udziału w wystawie zagranicznych firm. Jak twierdzi Katarzyna Banach, kierownik Zespołu Organizacji Targów: „Wystawcy ufają nam i wiedzą, że Targi Packaging Innovations to miejsce, gdzie ich oferta spotka się z dużym zainteresowaniem odwiedzających. Większość firm współpracuje z nami co roku, doceniając możliwości wynikające
z promocji swojej marki na targach.”
Mocną stroną targów są również sami goście. Ubiegłą edycję odwiedziło 4000 osób pochodzących
z ponad 30 krajów z całej Europy. Wśród nich znaleźli się reprezentanci m. in. Austrii, Belgii, Białorusi, Czech, Danii, Estonii, Finlandii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Litwy, Łotwy, Maroko, Monako, Niemiec, Rosji, Słowacji, Szkocji, Szwajcarii, Ukrainy, Węgier, Wielkiej Brytanii, Włoch oraz oczywiście Polski.
Warto podkreślić, iż goście targów reprezentują różne branże, m.in.: spożywczą, kosmetyczną, chemiczną, farmaceutyczną, przemysłową oraz reklamową. Wydarzenie Packaging Innovations jest bowiem kierowane do osób ściśle związanych z branżą. Sami wystawcy podkreślają, że zwiedzający posiadają jasno sprecyzowane oczekiwania wobec produktów, których szukają. Każdego roku w wydarzeniu biorą udział m.in.: właściciele firm, dyrektorzy zarządzający, menadżerowie ds. marki, projektanci, technolodzy i dystrybutorzy opakowań, przedstawiciele działów marketingu oraz dyrektorzy i specjaliści ds. zakupów. Targi to doskonała przestrzeń zarówno dla producentów uznanych marek, jak i dla tych, którzy debiutują na rynku i chcą dołączyć do grona liderów branży.
Jak przekonują organizatorzy, targi Packaging Innovations to jednak więcej niż dwa dni wystaw. To dwa dni inspiracji i fachowej wiedzy. Każda edycja targów dzięki swemu międzynarodowemu charakterowi, wskazuje nowe trendy i mówi o tym co będzie punktem zainteresowania branży w kolejnych miesiącach. W ramach targów można również wziąć udział w szeregu szkoleń i warsztatów prowadzonych przez cenionych praktyków z branży. Seminaria workShops pozwalają nie tylko wysłuchać, ale i osobiście poznać cenionych przedstawicieli tego rynku, którzy przedstawiają ciekawe case studies.
Kto jeszcze nie odwiedził Targów Packaging Innovations, ten już wiosną będzie miał taką możliwość, bowiem ósma edycja odbędzie się w dniach 12-13 kwietnia w Warszawie, w EXPO XXI w samym centrum miasta. Organizatorzy zapowiadają ciekawy program towarzyszący, o którego szczegółach wkrótce poinformują.
Szczegóły można poznać na stronie www.packaginginnovations.pl
Źródło: Targi w Krakowie