Wytłaczane butelki do napojów mlecznych
1 Jan 1970 11:11
Firma Shaken Udder, marka najwyższej jakości mlecznych napojów typu shake, przeprojektowała swoje butelki z pomocą firmy Graham Packaging, starając się wzbudzić odczucia patriotyczne Anglików przed zbliżającymi się świętami: diamentowym jubileuszem królowania przez Elżbietę II, Olimpiadą, Paraolimpiadą oraz Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej. Firma wypuściła na rynek zupełnie nową, lekką butelkę z PET o pojemności 330 ml.
Jodie Farran, współzałożycielka Shaken Udder, tłumaczy: Biorąc pod uwagę czekające nas latem ekscytujące wydarzenia zdecydowaliśmy się na świętowanie faktu, że nasz mleczny shake jest brytyjski. Do jego produkcji wykorzystujemy wyłącznie najwyższej jakości, świeże brytyjskie mleko i tylko najlepsze składniki, np. prawdziwe truskawki, kawałki belgijskiej czekolady oraz autentyczne nasiona wanilii, które można dostrzec w naszym shake'u.
Wszyscy czołowi dostawcy na rynku mają dziś w swej ofercie napoje Shaken Udder. Zważywszy, jak ważna dla firm jest kwestia rozpoznawalności marki, nowa butelka z PET faktycznie wyróżnia się na półce sklepowej.
Simone Gill, kierownik ds. kluczowych klientów w firmie Graham Packaging, powiedziała: „To nasz nowy klient, więc pracowaliśmy blisko z Jodie Farran oraz jej zespołem, by dostarczyć nową, stylową, wytłaczaną butelkę; wyposażona w etykietę owijaną typu wrap around z motywem flagi Union Jack, proporczykami w barwach narodowych i śmieszną krową w koronie, zdecydowanie wyróżnia się na półce w sklepie. Zespół projektantów firmy Graham stworzył zupełnie nową formę wtryskową, by jeszcze lepiej wyróżnić cztery smaki napojów: Chocolush, Vanillalicious, Strawberry Stash oraz Top Banana. 330-ml butelka została wyposażona w 38-ml szyjkę, która ułatwia picie shake'ów wprost z butelki i czyni je idealnymi, zdrowymi napojami spożywanymi w trakcie lunchu”.
Na podstawie informacji firmy Graham Packaging opracował TK