Opakowania innowacyjne i ekskluzywne
1 Jan 1970 10:20
Większość z nas podąża z duchem czasu. Pragniemy być modni i interesujący. Aby to osiągnąć nie zawsze trzeba wydać fortunę. Często wystarczy drobny dodatek, poprawiający nasz wizerunek, sprawiający, że poczujemy się lepiej. Takim dodatkiem z pewnością są kosmetyki, zamknięte w opakowaniach pozwalających stworzyć namiastkę luksusu, którego tak pragniemy. Opakowania kosmetyczne muszą urzekać, przyciągać spojrzenie swoim nietypowym i ekskluzywnym wyglądem.
Firmy Heinz Glas Działdowo oraz Heinz Plastics Polska wprowadziły w 2012 roku do swej oferty dwie nowe linie opakowań: VALENCIA i PORTO. Obie linie to standardy, czyli produkty ogólnodostępne. Ich atrakcyjność podnosi wysoka jakość i nowoczesny design, czynniki pozwalające na stworzenie luksusowego artykułu. Szeroka gama dostępnych pojemności umożliwia wprowadzenie na rynek całej linii produktów zamkniętych w jednakowym kształcie opakowania.
Zmysłowa i szykowna kolekcja VALENCIA to butelki szklane o pojemnościach 100, 50 i 30 ml z przeznaczeniem na EDT, 30 ml VALENCIA CARE oraz 10 ml butelka do lakierów do paznokci. Butelki są dostępne wraz z elegancką nasadką z surlynu, produkowaną przez Heinz Plastics Polska. Linia ta została poszerzona o opakowania wykonane z cieszącego się ogromną popularnością tworzywa PET. Linia opakowań tworzywowych jest dostępna w trzech pojemnościach: 150, 200 i 250 ml z przeznaczeniem na płyn micelarny, balsam do ciała, mleczko kosmetyczne czy szampon. Dopełnieniem nowoczesnego kształtu butelek PET jest modny bi-komponentowy flip top, dostępny w dwóch wersjach – prostej lub skośnej.
Prosta i stylowa linia PORTO to butelki szklane o pojemnościach 50 i 100 ml, do wyboru w wersji z dnem gładkim lub ryflowanym, dającym wspaniałe refleksy świetlne. Butelki te przeznaczone są do wód toaletowych. Opakowania z tworzywa sztucznego o pojemnościach 300 i 500 ml dostępne są z dwoma standardowymi gwintami i uzupełnione bikomponentowym flip topem. Mogą być przeznaczone np. do: balsamów do ciała, żeli pod prysznic, czy szamponów zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn.
Rynek opakowań kosmetycznych charakteryzuje się dużą zmiennością. Firmy Heinz Glas Działdowo i Heinz Plastics Polska od wielu lat dostosowują swoje oferty do współczesnych wymagań i kreują nowe interesujące wzornictwo. Ciekawe pomysły, połączone z nowoczesną technologią, pozwoliły na stworzenie nowych linii VALENCIA i PORTO, będących znakomitym połączeniem szkła i tworzywa sztucznego.
Opracowano na podstawie informacji firmy Heinz Glas