Aronia dobrze wyeksponowana
1 Jan 1970 08:49
Aby uatrakcyjnić wprowadzenie na rynek szerokiego asortymentu przedsiębiorstwa Aronia Original Naturpro-dukte GmbH Lebensmittel – producenta suplementów diety i kosmetyków naturalnych z aronii, Grupa STI rozwinęła całościowe, szyte na miarę rozwiązanie POS: począwszy
od opakowań składanych, aż do rozwiązań store-in-store, które znajdą zastosowanie zarówno w punktach handlu artykułami bio, jak i w sklepie internetowym
Bag-in- Box
Miesięczna racja soku z aronii została rozlana w 3-litrowe opakowania bag-in-box. Opakowania, wykonane z ekologicznego materiału certyfikowanego FSC pozwalają potencjonalnemu konsumentowi na dowolne dozowanie świeżego soku każdego dnia. Ponadto specjalna konstrukcja ze zintegrowanym wentylem, zabezpieczającym zawartość przed dostaniem się tlenu powoduje, iż nawet po otwarciu opakowania sok nadaje się do spożycia przez kolejne trzy miesiące bez konieczności umieszczania go w chłodnym miejscu.
Obok długiego terminu przydatności do spożycia i wygody podczas dozowania soku, oryginalny pomysł ze zintegrowanym lejkiem spełnia różne wymagania logistyczne, jak również znacząco zmniejsza emisję CO2: masa napełnionego opakowania bag-in-box jest znacznie mniejsza niż masa szklanych butelek. Dodatkowo opakowanie ma większą wydajność i jest przyjazne dla środowiska naturalnego. Specjalnie wyprofilowane zagięcia boczne przyciągają uwagę potencjalnego klienta do regału zakupowego. Ponadwymiarowe opakowanie o wysokości prawie dwóch metrów, zrealizowane przez Grupę STI w cyfrowej serii niskonakładowej wywołało spore zainteresowanie podczas targów produktów organicznych w Norymberdze w 2012 r.
Opakowanie podarunkowe na zestaw ekologicznych kosmetyków
Zestaw startowy czterech produktów naturalnej linii kosmetycznej został również adekwatnie zapakowany. Purystyczny kształt opakowania, uszlachetnionego jedynie matowym lakierem, konsekwentnie koncentruje się na właściwym przekazie marki nawiązującej do aronii i jej szlachetnego działania.
Jeden display – wiele możliwości
Aby uzyskać możliwość pozycjonowania różnego rodzaju produktów Aronii w jednym miejscu, Grupa STI stworzyła specjalny display podłogowy. Rozwiązanie oparte na kształcie ćwiartki palety dysponuje dwiema półkami nośnymi, na których może się znaleźć sześć różnych produktów. Dołączony z tyłu displaya wymienny plakat reklamowy oraz umieszczony z przodu pojemnik na ulotki informacyjne tworzą wystarczającą powierzchnię komunikacyjną podkreślającą markę i jej przesłanie.
Przesyłka Online
Bezpieczną dostawę zamówionych w sklepie internetowym produktów firmy Aronia gwarantuje specjalne opakowanie przenośne. Dostosowane do wymagań firmy kurierskiej DHL, zbudowane z podwójnej fali i dodatkowo usztywnione wkładką zabezpieczającą gwarantuje dużą stabilność przesyłki.
Opracowano na podstawie informacji Grupy STI