Pozostały ostatnie chwile, aby podjąć decyzję o przyjeździe do Poznania, który na cztery targowe dni stanie się stolicą branż opakowaniowej i logistycznej. Specjalnie dla niezdecydowanych – garść informacji, które nie pozwolą zapomnieć o Międzynarodowych Targach Techniki Pakowania i Logistyki TAROPAK.
Spotkania branżowe od zawsze stanowiły motor napędowy biznesu, a przy tym pozwalały nawiązywać bezpośrednie, a więc te najcenniejsze relacje z potencjalnymi klientami. Udział w targach to również niezastąpiony sposób na rozwinięcie strategii dywersyfikacji. Również dlatego warto przyjąć zaproszenie i przekonać się, jak ogromny potencjał drzemie w branżach opakowaniowej i logistycznej!
Prawdziwe targi dla wszystkich
Organizatorom Międzynarodowych Targów Techniki Pakowania i Logistyki przyświeca jedna, bardzo prosta, ale jakże ważna idea tworzenia przyjaznej przestrzeni biznesowej, w której miejsce dla siebie znajdą zarówno zwiedzający, jak i wystawcy, przedstawiciele mediów branżowych, instytucji czy stowarzyszeń. Targi TAROPAK to wydarzenie funkcjonujące poza podziałami, w centrum którego są wyłącznie branże opakowaniowa i logistyczna oraz ich rozwój – możliwy tylko dzięki aktywnej postawie dostawców i odbiorców.
Najwspanialsi zwiedzający
Ludzie, którzy decydują się odwiedzić TAROPAK, odznaczają się ponadprzeciętną intuicją biznesową, a ich obecność jest największym dowodem uznania dla organizatorów i wystawców. Wysoki poziom profesjonalizmu w połączeniu z otwartością na nowe kontakty branżowe oraz eksponowane nowości produktowe pozwala z jeszcze większym optymizmem spoglądać w przyszłość branży. Tegoroczne targi TAROPAK to spodziewana liczba 50 000 zwiedzających z całego kraju. Do Poznania przyjadą również goście zagraniczni, którzy z edycji na edycję przekonują się o rosnącej randze wydarzenia i biznesowym potencjale polskiego opakowalnictwa i logistyki.
Wystawcy otwarci na współpracę
Doświadczenie pokazuje, że TAROPAK stwarza doskonałe warunki do zaprezentowania oferty wystawców zarówno z Polski, jak i zagranicy. W tegorocznych targach weźmie udział 500 firm, eksponując szeroką gamę produktów niezbędnych do funkcjonowania zakładu produkcyjnego, pakowni, centrum dystrybucji i magazynu. Zakres tematyczny targów to również surowce i półprodukty, materiały opakowaniowe, opakowania i pomocnicze środki opakowaniowe, maszyny i urządzenia pakujące oraz do wyrobu opakowań, sprzęt i urządzenia transportu wewnętrznego, usługi poligraficzne.
Nowości na miarę potrzeb branży
Wystawcami targów TAROPAK są zarówno liderzy rynkowi, jak i firmy, które dopiero rozpoczynają swoją ścieżkę kariery. Bez względu na to, na jakim etapie rozwoju obecnie się znajdują, to właśnie na targach prezentują nowości produktowe spełniające oczekiwania branży i zaspokajające jej potrzeby. W tym roku organizatorzy także stanęli na wysokości zadania, przygotowując niezwykle urozmaicony program wydarzeń towarzyszących. Wystawy, konferencje, warsztaty, spośród których większość dotyka problemu zwiększenia wyników sprzedaży, zarówno w kontekście opakowalnictwa, jak i logistyki.
Opakuj, dostarcz i sprzedaj
Taropak 2014 to największe spotkanie branżowe, którego atutami są i skala, i poziom organizacyjny, i ranga zajmowanej w Europie pozycji. Co jeszcze sprawia, że cztery targowe dni spędzone w Poznaniu są tak obiecujące? Otóż w tym samym miejscu i czasie odbywają się najpotężniejsze w Polsce targi przemysłu spożywczego, a więc: Polagra Food, Polagra Tech, Polagra Gastro oraz Invest Hotel i Smaki Regionów. We wszystkich targach weźmie udział łącznie 1300 wystawców z 45 krajów. Czy można wyobrazić sobie lepsze okoliczności do biznesu?
Opracowano na podstawie materiałów MTP