Technologia MULTIPRINT jako efektywne narzędzie marketingowe
1 Jan 1970 09:06
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klienta i konsumenta oraz mając świado-mość tego, że opakowanie musi być nowo-czesne i atrakcyjne, firma Can-Pack SA – wiodący producent aluminiowych puszek napojowych w Europie Środkowo-Wschodniej, sukcesywnie umacniający swoją pozycję rynkową w Europie Zachodniej, Azji i Afryce – nieustannie wzbogaca swoją ofertę coraz to nowszymi rozwiązaniami, które sprawiają, że produkowane puszki napojowe wyróżniają się wysoką estetyką i ciekawymi efektami nadruku.
Wśród specjalnych nadruków uszlachetniających na puszce napojowej Can-Pack SA proponuje nowoczesny nadruk MULTIPRINT. W zależności od tego, czy druk wykonywany jest jedną, czy dwiema drukarkami, można uzyskać 12 lub 24 różne zmienne w partii produkcyjnej.
Nadruk ten to świetne rozwiązanie, pozwalające wydrukować wśród jednej partii produkcyjnej w ramach jednego wzoru aż do 24 indywidualnych kombinacji litografii. To z kolei sprawia, że MULTIPRINT jest doskonałym i efektywnym narzędziem marketingowym wspierającym sprzedaż, do wykorzystania w kampaniach reklamowych i promocyjnych, sprawdzającym się w edycjach limitowanych, pozwalającym na zwielokrotniony przekaz konkretnej informacji lub grafiki do konsumenta (np. minihistoryjki, życzenia, pozdrowienia, postacie, imiona itp.). Niewątpliwą atrakcją dla konsumenta może być chęć zdobycia wszystkich dostępnych unikalnych wzorów danego produktu w ramach serii wyprodukowanej za pomocą tej technologii. Wachlarz możliwości wykorzystania nadruku MULTIPRINT w celach promocyjnych jest na tyle szeroki, że pozostawia sporo przestrzeni na jego kreatywne zastosowanie.
Obecnie Can-Pack SA rozwija tę technologię przez wprowadzenie grafiki rastrowej. Połączenie zmienności zdjęć monochromatycznych z różnorodnością tekstów stwarza dużo większe możliwości zindywidualizowania produktu.
Opracowano na podstawie materiałów firmy Can-Pack