Międzynarodowa Giełda Kooperacyjna WARSAW PACK 2016
1 Jan 1970 12:46
W dobie szybkiego przepływu informacji i pieniędzy formuła typowych targów przeniesiona z XX wieku już nie wystarcza. Odpowiedzią na nowe potrzeby rynku są targi kooperacyjno-kontraktacyjne, które służą podsumowaniu różnych działań marketingowych i handlowych realizo-wanych często we współpracy wystawcy, kontrahenta i organizatora targów na długo przed targami, ale także po targach.
Międzynarodowa Giełda Kooperacyjna na Targach Techniki Pakowania i Opakowań Warsaw Pack 2016 jest odpowiedzią na potrzeby rozwijającego się coraz szybciej rynku przetwórstwa spożywczego i wszystkich sektorów produkcyjnych oraz dostawców rozwiązań z dziedziny pakowania na nowoczesną formułę spotkania o charakterze handlowym i biznesowym. Ma ona na celu zebranie w jednym miejscu przedsiębiorców branży techniki pakowania i opakowań oraz ich potencjalnych kontrahentów. Do dyspozycji działów zakupów podczas trwania Giełdy Kooperacyjnej zostaną oddane stoiska pozwalające spotkać się w dogodnych warunkach z dostawcami rozwiązań dotyczących pakowania i logistyki pakowania.
Giełda Kooperacyjna Warsaw Pack 2016 odbędzie się w dniach 8-10 marca 2016 w nowoczesnym Centrum Wystawienniczo-Kongresowym Warsaw Expo znajdującym się w bezpośrednim sąsiedztwie Warszawy. Centrum wystawiennicze Warsaw Expo to obecnie największy kompleks wystawienniczy w Polsce, oferujący 143 000 m2 wewnętrznej powierzchni wystawienniczej, 330 000 m2 zewnętrznej powierzchni oraz 12 000 miejsc parkingowych. Warsaw Expo to najnowsza inwestycja Holdingu Ptak SA, znanego m.in. z realizacji największych w Europie targów modowych organizowanych w Centrum Wystawienniczo-Handlowym Ptak Expo.
Partnerami instytucjonalnymi targów Warsaw Pack 2016 są Polska Izba Opakowań oraz COBRO (Centralny Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Opakowań). Podczas inauguracyjnych „Dni Opakowań” certyfikat członkostwa w Polskiej Izbie Opakowań dla Warsaw Expo odebrał Tomasz Raczyński, dyrektor zarządzający w Warsaw Expo.
Certyfikat od Polskiej Izby Opakowań jest bardzo ważnym wyróżnieniem, nie tylko z uwagi na rangę, jaką reprezentuje, ale także na misję, jaką niesie Izba. Ma ona na celu skupianie przedsiębiorców z branży opakowań, reprezentowanie interesów tego środowiska oraz wspieranie działania na rzecz promocji i marketingu – mówi Tomasz Raczyński. – Ponadto Izba pośredniczy również w nawiązywaniu kontaktów handlowych i kooperacyjnych. Dlatego cieszymy się, że mogliśmy dołączyć do tak zasłużonego grona członków Polskiej Izby Opakowań.
Targi kooperacyjne to świetna okazja do spotkania ludzi z branży, zapoznania się z najnowszymi trendami, spotkania z konkurencją na neutralnym gruncie, a często jedyna szansa nawiązania relacji z partnerami biznesowymi niedostępnymi na co dzień. To także czas na pogłębienie relacji biznesowych w mniej oficjalnej atmosferze, która jest istotnym elementem utrzymania dobrego wizerunku w biznesie.
Opracowano na podstawie materiałów organizatora