Pierwsza konferencja szkoleniowa Label Innovations
1 Jan 1970 11:00

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

dsc04756

Etykiety.pl Etigraf wraz z firmą Targi w Krakowie, organizatorem targów Packaging Innovations, zapraszają na pierwszą edycję konferencji Label Innovations, zatytułowaną: „Co mówi Twoje opakowanie? Nowe wyzwania komunikacyjne i rynkowe stojące przed opakowaniami”. Konferencja ma charakter szkoleniowy, rozwijający wiedzę oraz umiejętności w zakresie budowania strategii marek.

Poprzez udział w konferencji, uczestnicy podniosą swoje kompetencje w zakresie:

- analizy i oceny potrzeb konsumenckich,

- analizy i oceny trendów rynkowych,

- budowania silnych marek,

- budowania właściwej ścieżki komunikacji z konsumentem,

- konstrukcji wyróżników marki z wykorzystaniem grywalizacji i storytellingu.

Konferencja odbędzie się 4 kwietnia 2017 r (wtorek) w godz. 10-17 w sali konferencyjnej C hali EXPO XXI, w trakcie targów Packaging Innovations.

Rejestracja i sprzedaż biletów odbywa się poprzez strony internetowe: www.labelinnovations.pl oraz www.bilety24.pl (https://www.bilety24.pl/inne/co-mowi-twoje-opakowanie-nowe-wyzwania-komunikacyjne-i-rynkowe-dla-opakowan-29751?id=147232). Przedsprzedaż biletów w cenach promocyjnych zostanie zakończona w dniu 3 marca 2017.

Organizatorzy zapewniają: dużą dawkę wiedzy merytorycznej, którą podzielą się autorytety, eksperci i specjaliści w branży; materiały konferencyjne; niespodziankę od organizatorów oraz catering kawowy i obiadowy.

Konferencja jest skierowana do:

- właścicieli małych i średnich firm samodzielnie zarządzających własnymi markami,
- Brand Managerów,
- Product Managerów,
- pracowników działów marketingu różnego szczebla,
- szefów sprzedaży i zakupów.

Szkolenia poprowadzą wykładowcy uniwersyteccy, specjaliści-praktycy i eksperci w dziedzinie marketingu, budowania i zarządzania markami, strategii marketingowych, oraz badań rynku, którzy w interesujący sposób opowiedzą o nowych wyzwaniach rynkowych i komunikacyjnych przed jakimi stoją przedsiębiorcy w zakresie opakowań.

Harmonogram konferencji Label Innovations:

10:00 – 10:58: rejestracja i kawa na otwarcie

10:58 – 11:00: otwarcie

11:00 – 11:45: Consumer insight, czyli słów kilka o związku między psychologiem, szewcem, a efektywnym budowaniem marki - dr Małgorzata Majcher, Strategy & Business Director w DDB&Tribal

11:45 – 12:15: Czy innowacja w opakowaniu może być przełomowa? - Marcin Penconek, Vice President Innovation Practice Nielsen Europe

12:15 – 13:00: Nowoczesne metody badania komunikacyjnej funkcji opakowań - dr Renata Nestorowicz, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

13:00 – 13:40: przerwa obiadowa

13:40 – 14:10: Zadławieni innowacją; Maciej Szaroleta, Dyrektor Strategii w Albedo Marketing

14:10 -14:35: Zmiana wizerunku poprzez etykietę - analiza przypadków; Iwona Studzińska, Dyrektor Handlowy Etykiety.pl Etigraf

14:35 – 14:55: przerwa kawowa

14:55 – 15:15: Silna marka - czyli jaka? - Agnieszka Rudnicka, Koordynator ds. marketingu w Etykiety.pl Etigraf

15:15 – 16:00: Silna marka być może nie jest Ci potrzebna. Ale zaangażowanie klientów już tak - Paweł Tkaczyk, Prezes w Agencji Brandingowej MIDEA

16:00 – 16:45: Storytelling w budowaniu wartościowej marki - Monika Górska, Mistrzowska Szkoła Storytellingu Biznesowego

16:45 – 17:00: Zamknięcie konferencji - Anita Czarniecka, Prezes Zarządu Etykiety.pl Etigraf

Patronami medialnymi konferencji są Inicjatywa Firm Rodzinnych, OOH Magazine, portal Opakowanie.pl, Bilety24.pl.

Źródło: Etykiety.pl Etigraf