API Trends Folio – polska premiera na targach Packaging Innovations w Warszawie
1 Jan 1970 11:52

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma API – lider w dziedzinie kreacji i rozwoju atrakcyjnych wizualnie rozwiązań opakowaniowych dla największych światowych marek – wprowadza na polski rynek API Trends Folio. Polska premiera projektu odbędzie się na jej stoisku podczas targów Packaging Innovations w Warszawie, gdzie będą również prezentowane folie i laminaty z szerokiej oferty tego producenta, przeznaczone do produkcji opakowań i etykiet. 

05Projektem API Trends Folio kieruje David Peters – creative development manager w firmie API z ponad 20-letnim doświadczeniem zdobytym w firmach działających w sektorach opakowań luksusowych na stanowiskach związanych zarówno z wzornictwem, jak i produkcją. Trends Folio ma stanowić źródło inspiracji dla osób zajmujących się projektowaniem opakowań, pracowników agencji reklamowych oraz właścicieli marek. 

Zaprojektowane, by stanowić swego rodzaju zestaw roboczy dla projektantów i osób zajmujących się kreacją, Trends Folio będzie aktualizowane w ciągu roku i wzbogacane o trendy rynkowe i nowe zastosowania wprowadzanych na rynek folii i laminatów. Uwzględnia ono w bardzo detaliczny sposób cztery główne trendy, m.in. zastosowanie technologii cyfrowych i konwencjonalnych (w części Digital) oraz kwestie związane z wizualną oceną detali zawartych w projektach i związanej z tym swoistej „bliskości” użytkownika (w części Pause). Z pewnością każdy znajdzie tu coś dla siebie – zarówno nowi, jak i obecni klienci oraz właściciele marek.

Wiele osób z naszego zespołu ma korzenie w projektowaniu i tworzeniu opakowań, dlatego wiemy, jak cenna dla projektantów czy agencji reklamowych jest pomoc w zidentyfikowaniu najnowszych trendów – mówi David Peters. – Pakiet API Trends Folio został stworzony po to, by inspirować, a także wyznaczać trendy rynkowe na lata 2017-2018, jak również stanowić zaplecze technologiczne, m.in. w postaci konkretnych przykładów zastosowań folii i laminatów.

Zachęceni ubiegłoroczną, udaną obecnością na targach Packaging Innovations postanowiliśmy wziąć w nich udział w roli wystawcy także w tym roku. Mamy wiele do pokazania i przekazania naszym obecnym i potencjalnym klientom – minione miesiące przyniosły szereg istotnych zmian w API Group, zarówno w kontekście zrealizowanych fuzji, wprowadzenia nowych produktów, jak i specjalistycznych usług. Zwłaszcza na tych ostatnich, idąc śladem naszych kolegów z brytyjskiej centrali, będziemy chcieli skoncentrować się podczas warszawskich targów. Mamy nadzieję, że API Trends Folio – projekt dedykowany najnowszym rozwiązaniom i trendom w branży opakowań, jak też API Holonique Boutique – pakiet rozwiązań poświęconych zastosowaniom folii holograficznych spotkają się z zainteresowaniem zwiedzających. Z myślą o nich na stoisku będzie obecny m.in. David Peters – mówi Katarzyna Kozińska, dyrektor zarządzająca API Folie Polska.

Firma API zaprasza wszystkich gości targowych do odwiedzenia jej stoiska i do umawiania na nim indywidualnych spotkań w celu zapoznania się z najnowszymi trendami i uzyskania własnego, osobistego egzemplarza.

Opracowano na podstawie materiałów firmy API Folie Polska