Innowacyjny, specjalnie zaprojektowany przez RPC Superfos pojemnik pomaga czeskiej firmie spożywczej przyciągnąć i utrzymać klientów. Przykuwające wzrok i wygodne opakowanie do sałatek i wyrobów garmażeryjnych Varmuza firmy Delimax jest oznaczone z boku kodem QR, dzięki któremu klienci mogą dowiedzieć się więcej o firmie i jej artykułach delikatesowych.
Produkty Varmuza marki Delimax sprzedawane są w formowanych wtryskowo pojemnikach RPC Superfos w dwóch wielkościach – 210 ml i 480 ml. Obie wersje wykorzystują technikę etykietowania w formie (IML) w celu prezentowania atrakcyjnego wizerunku rodziny produktów i przedstawienia konsumentom informacji o ofercie firmy Delimax, jej historii i składnikach wyrobów, które można wyświetlić na ekranie smartfona po zeskanowaniu kodu QR.
Innym ważnym elementem opakowania jest jego mocna i praktyczna wciskana pokrywka z wgłębieniem, które zwiększa wygodę użytkowania i nadaje pojemnikowi charakterystyczny wygląd.
Pojemnik jest rezultatem badań rynkowych przeprowadzonych przez firmę Delimax, która od dawna współpracuje z RPC Superfos. „Wiemy, że nasi klienci wysoko cenią wygodę w codziennym użytkowaniu, a nasz nowy pojemnik właśnie to im oferuje” – wyjaśnił Petr Grabec z Delimax. „Ponadto staramy się wzmocnić nasze relacje z klientami przez przejrzystą komunikację i uważam, że w obu tych sferach osiągamy efekty dzięki naszemu nowemu opakowaniu od RPC Superfos”.
Sałatki i wyroby garmażeryjne Varmuza są dostępne w sklepach spożywczych i supermarketach w całych Czechach, gdzie Delimax jest największym producentem żywności.
Źródło: RPC