W poszukiwaniu doskonałości
1 Jan 1970 13:32

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Społecznie odpowiedzialna, przewidująca przyszłość, troszcząca się o historię, oryginalna (…). Czy takie warunki powinna spełniać marka doskonała? Odpowiedź nie jest prosta, jednak organizatorzy 10. Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations z pewnością wiedzą, jak powinno wyglądać PERFEKCYJNE OPAKOWANIE – jeden z filarów brandu. 

Swoją wiedzą podzielą się chętnie z gośćmi wystawy w ramach seminariów workShops. Uznani eksperci z branży opakowań, technolodzy i brand managerowie opowiedzą o trendach i przedstawią interesujące case studies, już 17-18 kwietnia w EXPO XXI Warszawa. Podczas targów Packaging Innovations odbędzie się 30 branżowych wykładów, czyli aż 15 godzin eksperckich prezentacji w ramach 2 stref workShops! 

Uczestników seminariów workShops z pewnością zainteresuje wykład SHAPING THE FUTURE OF PACKAGING. Stanisław Moczulski z Metsä Board opowie o aktualnych trendach oraz oczekiwaniach stawianych twórcom opakowań przyszłości. Podczas seminariów odbędzie się również wykład dla fanów storytellingu budowanego na kanwie bogatej historii marki. Na ich uwagę może zasłużyć prezentacja na temat tradycji i historii Fabryki Cukierniczej Kopernik SA opowiedzianej… na nowo. Seminarium poprowadzą Jakub Kopczyński z Fabryki Kopernik i Cezary Kubiak z agencji Lookin’ Good Sp. z o.o.

Naładowane technologią, kolorowe, świecące lub pachnące – metod na przyciągnięcie uwagi klienta wydaje się być wiele. Jednak co tak naprawdę powinno komunikować opakowanie, które wybierają konsumenci? O tym, jak projektować opakowanie marki własnej, by wyróżniało się na półce, opowie Edyta Dembińska z „Piotr i Paweł” SA. W co zapakować niszowy produkt, aby dotrzeć do szerokiego grona klientów, doradzi natomiast Przemysław Kędzierski z Browaru Raduga (case study).

Projektanci opakowań muszą zwracać szczególną uwagę nie tylko na design opakowania. Ważne jest również to, co opakowanie komunikuje kupującemu. Barbara Kowalska z Carrefour Polska opowie o System SENS wprowadzonym przez sieć handlową. Słuchacze dowiedzą się, w jaki sposób nowe oznakowania informują odbiorcę o wartościach odżywczych kupowanego produktu. Bardzo ważny temat poruszy również Monika Jasłowska. Reprezentantka Grupy Polpharma opowie o uznanym w środowisku farmaceutycznym projekcie ujednolicenia opakowań leków na receptę.

Gości targów Packaging Innovations bez wątpienia zainteresuje case study znanego w całym kraju projektu SZLACHETNA PACZKA. Anna Bondarzewska i Diana Nomańczuk porozmawiają z uczestnikami seminariów o marketingu społecznie odpowiedzialnym. Prezentacja na temat paczek, które nie sprzedają, a uszczęśliwiają swoich adresatów zapowiada się wyjątkowo ciekawie.

Podczas seminariów workShops prelegenci przeprowadzą przegląd rynku ciekawych i oryginalnych opakowań, opowiedzą również o najciekawszych rozwiązaniach i pomysłach swoich marek. Nie zabraknie przykładów z tak rozpoznawalnych marek jak Krystyna Janda Sp. z o.o., Takeda Pharma Sp. z o.o., DS Smith Packaging czy PC Print. 

Udział w seminariach workShops jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji na targi Packaging Innovations 2018. Pełen harmonogram seminariów workShops jest dostępny na stronie targów. 

Bilety na Targi Packaging Innovations można odebrać po bezpłatnej rejestracji online http://rejestracja.x24.pl/?lang=pl.

Więcej informacji na: www.packaginginnovations.pl

Opracowano na podstawie informacji organizatora