Premierowe targi PCI Days 2019 również o opakowaniach
1 Jan 1970 13:18

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Chcesz poznać nowinki technologiczne, szukasz nowych dostawców, a może po prostu chcesz poznać trendy, którymi branże farmaceutyczna i kosmetyczna będą żyły przez najbliższe miesiące? To wszystko i wiele więcej znajdziesz na premierowej edycji targów PCI Days. 

Dokładnie 15 maja (środa) o godzinie 10:00 w hali nr 4 warszawskiego centrum wystawowego EXPO XXI rozpocznie się pierwsza edycja Targów Dostawców dla Przemysłu Farmaceutycznego i Kosmetycznego. Odbywające się w formule B2B wydarzenie powstało z myślą o producentach leków i kosmetyków, a także o dostawcach maszyn, opakowań, surowców, usług laboratoryjnych, logistycznych, IT oraz innych, skierowanych do obu branż. 

Podczas dwóch dni targowych wystawcy zaprezentują nowości produktowe, innowacyjne rozwiązania technologiczne oraz trendy na sezon 2019/2020. Swoje oferty z zakresu opakowań przedstawią między innymi: Masterchem – lider w produkcji opakowań typu PET, BOSKY – producent kompletnych linii do pakowania, Novo-Pak – posiadający nowoczesny park maszynowy do produkcji opakowań, FORMED – producent opakowań z tworzyw sztucznych, HLP Klearfold – największy na świecie producent opakowań przezroczystych, Unicom – posiadający w swojej ofercie opakowania z tworzyw sztucznych, szklanych i aluminiowych, a także producent opakowań farmaceutycznych Apon, niemiecka firma CABKA oraz OMAG – włoski producent maszyn pakujących, którego hasło przewodnie to „elastyczność w pakowaniu”.

Swoje doświadczenie w etykietowaniu i znakowaniu przedstawią Wiking Graf i Intrex, firmy o ugruntowanej pozycji na polskim rynku.

Targi PCI Days 2019 cieszą się ogromnym zainteresowaniem nie tylko wśród polskich producentów. Znaczące miejsce na targach zajmą międzynarodowe firmy takie jak: Marchesini Group – światowy lider w projektowaniu i produkcji maszyn oraz kompletnych linii do pakowania zarówno produktów farmaceutycznych, jak i kosmetycznych, Roeper – dystrybutor naturalnych surowców z całego świata, CABKA, HLP Klearfold, belgijski Capsugel/Lonza, fińska firma laboratoryjna LabVantage, włoskie firmy SEA Vision z sektora IT i PQE Group, francuska firma Medelpharm oraz Bürkert z Austrii, a także wspomniany już OMAG z Włoch. Pełna lista wystawców jest dostępna na stronie: www.pcidays.pl

PCI Days merytorycznie – dwa dni, dwie strefy inspiracji, panel dla zakupowców oraz warsztaty z cleanproject

Organizatorzy włożyli wiele pracy w przygotowanie atrakcyjnego programu merytorycznego, który stanowi ważny element uzupełniający prezentacje na stoiskach. Wydarzeniu będzie towarzyszyło ponad 30 wystąpień merytorycznych odbywających się w Farmaceutycznej Strefie Inspiracji oraz Kosmetycznej Strefie Inspiracji. Program jest na tyle różnorodny, że z pewnością każdy znajdzie w nim coś ciekawego i inspirującego. Szczegółowy program jest dostępny na stronie targów.

Wśród prelekcji nie zabraknie również tych poświęconych tematyce opakowaniowej. W strefie „farmaceutycznej” Iwona Studzińska z firmy Etigraf opowie o wizualnej przewadze konkurencyjnej opakowań w lekach OTC i suplementach diety, zaś w strefie „kosmetycznej” wykłady wygłoszą: Joanna Piłka z Kancelarii Patentowej Patpol („Znaczenie znaków towarowych w budowaniu wartości firm kosmetycznych”), Joanna Uchańska z Kancelarii Prawnej Chałas i Wspólnicy („Ochrona opakowań kosmetycznych – jak to robić dobrze i zabezpieczać się przed konkurencją?”), dr Grzegorz Nawrot z Bech Packaging („Potencjał w kreatywności”), przedstawiciel Unicom International („Airless dispenser – Najnowocześniejsze opakowanie dla kosmetyków i produktów farmaceutycznych”), Magdalena Metzler z Politech („Kombinacja metalizacji próżniowej i lakierowania UV – kosztowna rewolucja czy kreatywny rozsądek?”) oraz Iwona Studzińska z Etigraf („O gustach się nie dyskutuje… – jakie opakowanie kosmetyków kupią konsumenci generacji 

od X do Z”).

Panel dla zakupowców

W ramach pierwszego dnia targowego dodatkowo odbędą się wykład oraz trzygodzinne warsztaty skierowane do najwyższej kadry menedżerskiej, dyrektorów zakupów, dyrektorów fabryk, którym podlegają zakupy, dyrektorów łańcucha dostaw, logistyki czy zaopatrzenia, kierowników/menedżerów kategorii zakupowych. Godzinny wykład, który poprowadzi Agnieszka Piątkowska, ceniona ekspertka ds. rekrutacji, dyplomowana asesor, a także twórczyni modelów kompetencyjnych i programów rozwojowych dla kadry zakupowej, zostanie poświęcony budowaniu skutecznych zespołów zakupowych.

Przedmiotem wykładu będzie omówienie najczęściej występujących struktur organizacji zakupowych. Przedstawione zostaną różne funkcje, jakie mogą pełnić w przedsiębiorstwie (operacyjna/taktyczna/strategiczna). Wykładowczyni skupi się także na przyszłości funkcji zakupowej oraz kompetencjach poszczególnych członków zespołu zakupowego w zależności od tego, jakie role odgrywają.

Podczas warsztatów zostaną omówione narzędzia do planowania strategii zakupowej i wybrane elementy procesu zarządzania kategorią zakupową. Zaprezentowanych zostanie kilka istotnych analiz, które należy przeprowadzić w celu stworzenia efektywnej strategii zakupowej danej kategorii. 

Warsztaty z Cleanproject

Drugi dzień targów uatrakcyjnią warsztaty dotyczące tematu, z którym spotyka się każdy zakład farmaceutyczny oraz wiele firm z branży kosmetycznej. Prowadzący zajmą się Cleanroomami, przekrojowo omawiając temat od koncepcji, URS, projektowania zakładu poprzez dobór materiałów budowlanych, dalej zmierzając do bardzo ważnego zagadnienia serwisu i utrzymania obiektu aż po dobór wyposażenia, systemów sprzątających, systemów pomiarowych itd. Warsztaty będą miały charakter wykładów oraz praktycznych zajęć prowadzonych przez ekspertów z kilkunastoletnim doświadczeniem w budowie zakładów przemysłowych, tworzeniu stref Cleanroom, utrzymywaniu i wyposażaniu stref czystych.

Co zobaczymy podczas premierowej edycji targów?

Przede wszystkim bardzo urozmaicony wachlarz produktów i usług. Zróżnicowany profil wystawców pozwoli odwiedzającym na zapoznanie się z kompleksową ofertą dla produkcji leków i kosmetyków: od pomysłu, poprzez surowce, produkcję, kontrolę jakości, na opakowaniu i logistyce kończąc. Tegoroczna lista wystawców zamknęła się na 62 dostawcach, reprezentujących firmy z Polski, Finlandii, Włoch, Niemiec, Francji oraz Austrii. 

Już dziś dowiedz się, kto znalazł się w gronie wystawców i zobacz internetowy katalog: www.pcidays.pl

Targi PCI Days 2019 to z pewnością doskonała okazja do nawiązania nowych relacji biznesowych, uzyskania bezpośrednich informacji od dostawców, a także poznania nowości produktowych – kontakty nabyte na targach szybko zaowocują w przyszłości. 

Opracowano na podstawie materiałów organizatorów